9 Reacties

één dag geleden

Hee ik werk als verzuim coördinator. Een arboarts geeft een advies omtrent jouw reïntegratie, mocht het nu zijn dat jou klachten zo dusdanig jou werk belemmeren bespreek dit met jou verloskundige en daarna met de arbodienst. Hun kunnen eventueel medische info opvragen bij je verloskundige en dan staat het wel genoteerd hoe jij je medisch voelt. Uwv betaald jouw werkgever tijdens jou ziekmelding dus die heeft geen extra kosten aan jou. Dus vraagt opnieuw een spreekuur aan en kaart het aan dat dit jouw stress geeft en dat jij dit advies niet haalbaar vind

één dag geleden

Je bent zwanger... maar niet dood ziek. Het is logisch dat je in eerste periode minder dagen hebt dit trekt bij na een aantal dagen a weken... ik vind het heel logisch dat je na 3 week weer begint. Mocht het rond die tijd nog zo erg zijn kan je dat gewoon bespreken opnieuw. Maar lijkt me niet logisch dat je onbeperkt thuis zit... terwijl je zwanger bent en hun maar moeten wachten tot je je weer meld... daar maken geneog misbruik van denk ik. Nogmaals je bent zwanger... hormonen.. kwalen hoort er bij en gaat vanzelf weer over.

één dag geleden

Reactie op AdembenemendeEls561019

Je bent zwanger... maar niet dood ziek. Het is logisch dat je in eerste per ...
Wat een achterlijke reactie. Sommige mensen zijn dus wel doodziek en daar kan een ander niet over oordelen. Iedere zwangerschap is anders. Ikzelf ben niet doodziek, zo'n reactie vind ik niet oké. Jij zit alleen in je eigen lijf en alleen jij daar iets over kan vinden. Niet een ander.

één dag geleden

Kijk aan hoe je jezelf over 3 weken voelt en beoordeel het dan samen opnieuw met de verloskundige en arbo. Laat het geen stressfactor zijn. Opnieuw afwegen hoort erbij. Ik kan mezelf wel voorstellen dat het geen prettig gesprek was.

één dag geleden