3 Reacties

één maand geleden

Hi! Geen Ascal, wel Prolutex. Heb de 13e van augustus TP gehad en zwanger. Dit is mijn eerste, maar ook erg onzeker. Heb afgelopen maandag ook bruin gehad, maar dat is daarna ook gestopt. Ik heb met mijn gyn gebeld, maar kon niet langskomen omdat het te vroeg zou zijn. Vervolgens heb ik met de verloskundige gebeld in de buurt en mijn verhaal gedaan. Ze zei dat een echo te vroeg zou zijn, maar dat het hoogstwaarschijnlijk niks is waar we ons zorgen om moeten maken. Ik hoor en lees ook overal dat zolang het niet helder rood is gepaard met stolsels en veel krampen het eigenlijk niets ergs is. Dit helpt mij iig om me van mn onrust te houden.

één maand geleden

Reactie op doekie

Hi! Geen Ascal, wel Prolutex. Heb de 13e van augustus TP gehad en zwanger. ...
Heb je wel echt zwangerschaps symptomen? Ik namelijk niet. En hoever ben je dan nu?

één maand geleden

Reactie op mel92!

Heb je wel echt zwangerschaps symptomen? Ik namelijk niet. En hoever ben j ...
Volgens mij ben ik nu 6+2. Ik heb last van vermoeidheid. Lig elke dag rond half 10/10 in bed en heb dan ook mininaal 8.5 uur slaap nodig. Gevoelige borsten (aan de onderkant) en best wel moody. Raak erg snel overprikkeld terwijl ik dat nooit had (niet handig als je voor de klas staat, haha). Maar geen misselijkheid, cravings etc. Ohja, af en toe die vervelende menstruatiekrampen