16 Reacties
16 dagen geleden
Reactie op Annabella2025
Ascal vloedverdunner toxh ik heb hem ook en heb heel verl maagzuur
Klopt! Ik heb inderdaad ook last van maagzuur sinds ik het slik nu je het zegt...!
16 dagen geleden
Reactie op TroostendeFee194411
Klopt! Ik heb inderdaad ook last van maagzuur sinds ik het slik nu je het z ...
Apotheker zeindat ze maagzuur kunnen opwekken staat niet in de bijsluiter
16 dagen geleden
Reactie op Jaja2
Ja ik heb het ook! Ben niet helemaal lekker. Nu ingenomen vlak voor het sla ...
Ik neem ze ook voor t slapen
16 dagen geleden
Reactie op Jaja2
Ja ik heb het ook! Ben niet helemaal lekker. Nu ingenomen vlak voor het sla ...
Oh wat vervelend maar wel fijn dat er iets van herkenning is! Ik ga denk ik maar even overleggen met de verloskundige, want ik ben dus sindskort ook elke keer als ik iets eet meteen misselijk.
één dag geleden
Reactie op Kaatje305
Hoe gaat het nu met je?
Ik slik ascal sinds 2 dagen. Misselijkheid begon ne ...
Hi, wat vervelend dat het weer terug lijkt te komen!
Het voelde voor mij niet meer goed om het te blijven nemen, dus ik ben ermee gestopt. Het is mijn eerste zwangerschap en mijn kans op zwangerschapsvergiftiging was maar 8.4% hadden ze berekend. Dus wil het graag toch aankijken hoe mijn lichaam op zwangerschap reageert zeg maar.Ik ben sowieso erg van het vertrouwen op mijn eigen lichaam en het aanvoelen wat goed voor mijn lichaam is. Voel me nu echt stukken beter en eigenlijk bijna weer de oude, na een zwaar eerste trimester!
één dag geleden
Reactie op Kaatje305
Hoe gaat het nu met je?
Ik slik ascal sinds 2 dagen. Misselijkheid begon ne ...
Kan aan het tijdstip liggen waarop je het inneemt en of je maagvulling hebt of niet. Op een vrij lege maag kun je er eerder last van krijgen namelijk. Sowieso van alle pillen die je slikt kun je er op een legere maag last van krijgen.
Ik neem het voor het slapen gaan en heb geen last van bijwerkingen. Het is ook goed mogelijk dat je lijf er even aan moet wennen en zelfs dat het 'tussen de oren zit'.
Ik hoop voor je dat je misselijkheid snel weer op z'n retour is.
één dag geleden
Reactie op TroostendeFee194411
Hi, wat vervelend dat het weer terug lijkt te komen!
Het voelde voor mij ni ...
Ah oke, doen wat goed voelt voor jou!
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap een te hoge bloeddruk gekregen, dus vandaar dat bij mij het advies wel sterk is. Ben toen door klachten ook eerder ingeleid wat ik wilde voorkomen, dus hopelijk helpt het deze keer om dit kindje langer te dragen
één dag geleden
Reactie op Emmy W
Kan aan het tijdstip liggen waarop je het inneemt en of je maagvulling hebt ...
Ja ik neem het ook in voor het slapen, maar wordt er 's nachts gewoon wakker van. Hoop ergens dat het ook nog beetje normale misselijkheid is. Ben nu 13+3. Vorige zwangerschap duurde dat ook wel tot week 15-16. Maar dacht er nu eerder van af te zijn, omdat het vrijwel weg was. Ga het even afwachten 🍀
één dag geleden
Reactie op Kaatje305
Ja ik neem het ook in voor het slapen, maar wordt er 's nachts gewoon wakke ...
Oh, dan kan het echt heel goed nog de 'gewone' zwangerschapsmisselijkheid zijn.
Nu ik ziek ben is bij mij de misselijkheid ook weer wat teruggekomen, zal vanzelf wel weer wegtrekken als ik weer beter ben.
één dag geleden
Reactie op Kaatje305
Ah oke, doen wat goed voelt voor jou!
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap e ...
Ik hoop dat het helemaal werkt voor je. Veel succes en een prachtige zwangerschap🤍🍼✨️