5 Reacties

één maand geleden

Niemand? 🥲

één maand geleden

Hay ik heb ook Astma en ik neem de respimat wel 2 keer op een daag missen lage dosering aanhouden? Ik heb veel ergere rommel gehad bij de eerste zwangerschap vanwege mijn clusterhoofdpijn aanvallen. Maar dit is voor mij niet echt een reden om het niet te gebruiken. Vooral omdat ik dan ook erg ellendig wordt en steeds long Ontstekingen kweek. Ik hoop dat je een goede balans kunt vinden voor je zelf! 🌹

één maand geleden

Reactie op Rosana31

Hay ik heb ook Astma en ik neem de respimat wel 2 keer op een daag missen l ...
Dankjewel! ❤️ Jij ook 🍀😘

één maand geleden

Hi, hier ook astmatisch en tijdens de gehele zwangerschap van mn zoontje foster gebruikt. 2 x 2 pufs per dag, covid gehad, ziek geweest en zelfs een prednison stootkuur. Mijn zoontje is super gezond ter wereld gekomen en tijdens de bevalling heb ik niks gemerkt van benauwdheid oid. Bij twijfel altijd je huisarts raadplegen 😊 Ik zit momenteel weer in hetzelfde bootje, 5 weken zwanger, prednison gehad en foster. Heb zelfs een afspraak bij de longarts in het zkh. Tis wat hè astma🫠

één maand geleden

Reactie op Mandy:)

Hi, hier ook astmatisch en tijdens de gehele zwangerschap van mn zoontje fo ...
Dankjewel voor je antwoord, en wat fijn dat je zoontje gezond is😊 Ja, astma, echt verschrikkelijk...! Lijkt wel alsof t erger wordt tijdens zwangerschap 😅