2 Reacties

9 maanden geleden

Het is wel kort ja maar het ligt er echt aan of je al ontsluiting hebt. Zo niet dan kunnen ze het in de gaten houden, jij moet meer rusten omdat de druk van de baby de baarmoedermond verder kan verweken. Maar je zou minimaal 3 moeten hebben, werd mij toen verteld op het ziekenhuis. Het wil niet zeggen dat je al gaat bevallen maar jouw lichaam is wel gestart met de voorbereidingen. Weeën zijn nu best normaal ik ben nu 34 weken en heb soms echt weeën maar nooit 👎 een vast patroon, gewoon oefen weeën, ook indalingsweeën misschien heb je die gehad als weeën. Maar ik denk als er reden tot zorg was het ziekenhuis dit echt wel had gezegd. Uiteindelijk gaat de baarmoedermond verkorten ik weet niet 🤷🏼‍♀️ meer welke week het bij mij gebeurde of nu gebeurt. Toen werd dat niet zoveel bekeken. Maar zeker met de eerste kan het nog wel even duren voordat je baarmoedermond echt helemaal verweekt is. Als je toch bezorgd bent wat logisch is kan je altijd jouw verloskundige bellen die weet wel of het echt zorgelijk is. Sterkte en ik hoop 🤞🏻 dat de kleine minimaal nog een maand blijft zitten voor jullie allebei.

9 maanden geleden

Net controle geweest nog geen ontsluiting