18 Reacties

2 dagen geleden

Ik volg! Wij hebben soortgelijke nachten, vermoeiend voor mij en voor onze baby. Ook geen flauw idee waar het vandaan komt. Hij sliep van 6 tot 16 weken door, laatste twee maanden zijn het moeizame nachten.

2 dagen geleden

Hier precies zo. Ik wijt t aan de sprong waar hij in zit en de volle maan afgelopen nacht. Op de een of andere manier zijn mijn kinderen en ik gevoelig voor de vollemaan. Er is trouwens rond 7 maanden ook een slaapregressie.

2 dagen geleden

Hier ook ineens een wil dat snachts laten kruipen, zitten en staan..🤣 heel vermoeiend ook in ons bed

2 dagen geleden

6 maanden slaapregressie💀? Wij hebben er ook last van

2 dagen geleden

Ik had dit ook ineens. Bij ons helpt het heel erg om overdag aan de wakkertijden te houden en de wakkertijd tussen het laatste dutje en de nacht ingaan is langer dan de andere wakkertijden. Misschien dat dat nog kan helpen?

gisteren

Hier ook precies hetzelfde! Ook 6 maanden
Js hier ook sinds n paar dagen voordat ze 6 maanden werd. Ben het zo moe heb 9 uur geslapen in 3 nachten tijd
Hier hetzelfde verhaal met 7 maanden (met 6 maanden ook trouwens). Uitputtingsslag!

gisteren

Bij ons was het rond 5 maanden begonnen en nu is het met 7 maanden ietsje beter. Ik weet ook echt niet wat het is. Gewoon pech ofzo.
Hier ook tot vorige week! Zijn sinds een week nu helemaal gestopt met de speen en ze slaapt door!!!!!
Hier ook al 3 weken. Hij is nu bijna 7 maanden. Ik hou dit niet meer langer vol 💀

Reactie op Olliebloemetje1

Hier ook tot vorige week! Zijn sinds een week nu helemaal gestopt met de sp ...
Oeh hoe heb je dit aangepakt? Wij denken er ook over!

Reactie op EchteBliksem615120

Oeh hoe heb je dit aangepakt? Wij denken er ook over!
Bij het ochtend slaapje begonnen. Was even pittig maar telkens in bed leggen welterusten kussen en dan klokje zetten op 2 minuten als ze nog huilt buiten haar kamer wachten dan na 2 minuten. Hand op haar buik/borst leggen of zacht aaien, kort (bijv. 30 seconden tot 1 minuut). Daarna weer weglopen en dit steeds om de 2 minuten herhalen. Eerste slaapje duurde 20 minuten voordat ze sliep, daarna 15 minuten en vanaf toen 5 minuten steeds. Wij zijn er zooooooo blij mee en scheelt zoveel snachts nu slaapt ze van 19.00 tot 06.30 meeste nachten …
Hier hetzelfde. Het enige wat helpt is zelf suuuper vroeg naar bed gaan en in het weekend bijslapen overdag als mijn man er is. Ben ook bang dat hij went aan s nachts drinken, maar heb ook midden in de nacht eerst andee dingen te proberen dan de borst.

gisteren

Rond 7 maanden gaan ze door een grote sprong. Hoort er bij. Hier ook hele nachten in de weer, ik voed hem even en dan slaapt ie weer verder. Voor je het weet is deze fase ook weer voorbij

20 uur geleden

Hier al een paar weken drama (nu 6,5 maand). Slapen overdag gaat wel goed, maar hij is zo vreselijk chagrijnig en geprikkeld. En in de nacht wordt hij elke 1 a 2 uur hysterisch huilend wakker. Ik kan hem niet bereiken en hij blijft met zn ogen dicht maar huilen/boos schreeuwen. En dan maar hopen dat het weer een keer stopt. Hij wil ook de hele tijd geen speen/borst dan, wordt daar ook weer heel boos van. Ik dacht eerst tandjes, maar ik zie niks. Dus dan toch een slaapregressie? Die van 4 maanden is aan ons voorbij gegaan, maar dit is vreselijk 😂

14 uur geleden

Pfff zo herkenbaar. Wij hebben er nu ongeveer een week last van. Eerst was het 1x per nacht, maar afgelopen nacht zijn we elk uur wakker geworden. Hij is wel erg verkouden, misschien heeft het daarmee te maken? 🥲