5 Reacties
2 dagen geleden
Heel herkenbaar 馃ゲ denk eigenlijk dat het wel normaal voor een baby van deze leeftijd is?
Onze dochter houdt het niet vol tot 20u, meestal tussen 18-19u. En dan voed ik nog 1-2x tot de ochtend. Met een beetje geluk kan ze met 1 nachtvoeding wat laat in de nacht (3-4u) en dan nog mooi even slapen, maar de laatste tijd komt ze juist vaak eerder in de nacht voor voeding en is dan tussen 5-6u klaarwakker..
ik vind het vooral een uitdaging om dan zelf genoeg uren te slapen.. ben juist een avondmens maar dat komt me nu duur te staan 馃槄
gisteren
Dit hadden wij ook bij 6 maanden! Om 5 uur schijnt de kamer het koudst te zijn, wij hebben de verwarming klein beetje open gedraaid en ingesteld dat deze om 04:15 aan gaat zodat het koude randje er af gaat en ze sliep bij 7 maanden door! Heeft een maand zo gesukkelt. Denk dat de verwarming ook wel een beetje toeval is en de 6 maanden slaapregressie net voor bij was
gisteren
Het kan soms helpen om je kindje juist eerder op bed te leggen. Wij hadden dit ook een tijdje namelijk. 20u naar bed en dan 6u wakker. Nu gaat hij om 19u naar bed en wordt tussen 7 en 8u wakker (met een flesje rond 23u). Heerlijk!