13 Reacties
9 maanden geleden
De ene hoor ik van wel, de ander zegt weer van niet.. haha ligt denk ik echt beetje aan eigen ervaring. Maar met een tweeling lijkt het me wel een aanwinst🤣
9 maanden geleden
Ik heb ook getwijfeld over het aanschaffen van de Baby Brezza die zelf de flesjes maakt. Het lijkt allemaal heel handig maar uiteindelijk moet je hem elke keer na 4 flesjes schoonmaken, dit leek mij véél meer werk dan het maken van de flesjes zelf. Ik heb daarom de Baby Brezza Instant Warmer gekocht: een apparaat die het water op temperatuur houdt. Je moet dan zelf de poeder toevoegen maar dit leek mij veeeel gemakkelijker dan die hele apparaat schoonmaken na 4(!) flesjes. Als je bijvoorbeeld al een poedertoren klaar hebt staan dan is een flesje zó gemaakt, vooral ‘‘s nachts. Scheelt daarnaast ook nog wat centjes.
9 maanden geleden
Ik had bij mijn zoontje de EasyBaby milkmaker en we waren helemaal weg van dat ding. Hij ging zelfs mee op vakantie! Het is zo handig dat je direct een goed flesje hebt. Je moet hem wel 1x in de week grondig schoonmaken, maar wij deden de onderdelen daarna op de droogstand in de flessensterelisator en dat scheelt een hoop afdroogwerk. Ik hoop mijn dochter straks (wel geslaagd) borstvoeding te kunnen geven, maar als dat niet lukt gaan we 'm zeker weer gebruiken.
Wat ook nog een tip is, is een warmwaterdispenser met temperatuur die je kunt instellen. Dan heb je ook altijd direct een goede fles en kan je zelf het aantal schepjes voeding er zelf aan toevoegen. Zo'n ding heeft niet zoveel onderhoud nodig als een melkmachine.
9 maanden geleden
Wij wel maar dan de variant zonder melkpoeder.. omdat de hoeveelheid melkpoeder niet altijd klopt bij die app. Dus wij hebben 1 die water op goede temp houd
9 maanden geleden
Reactie op 🩷💗💖🌺🌸🎀
Ik heb ook getwijfeld over het aanschaffen van de Baby Brezza die zelf de f ...
Passen ook grotere flesjes hieronder? Wij hebben veel Difrax flesjes en ik kan niet inschatten of dit gaat passen...
9 maanden geleden
Reactie op 🩷💗💖🌺🌸🎀
Ik heb ook getwijfeld over het aanschaffen van de Baby Brezza die zelf de f ...
Dit inderdaad! Hij moet geijkt worden, best vaak schoongemaakt worden, is groot voor op het aanrecht, niet alle poeder wordt even goed gepakt etc. Nu van een vriendin een flessenwarmer te leen, als dat niet bevalt dan kopen we een heetwater dispenser.
9 maanden geleden
Reactie op SamDWO
Wij hebben een heetwaterdispencer gekocht bij de action. Prima ding. Als ik ...
Heb je de dispenser al in gebruik? Is het een goede koop of mwah? Wij twijfelen ook om deze aan te schaffen maar vinden geen reviews
9 maanden geleden
Jaaa, zeker! Heel blij mee. En met een tweeling lijkt me het helemaal ideaal. Hier is onze dochter perfect gegroeid met de afstelling, dus dat het niet klopt herken ik niet. Mijn schoonzus dacht ook, wat is het nou voor moeite om een flesje te maken. Tot ze hem afgelopen half jaar van ons kon lenen. Wij moesten m nu terug en ze heeft er direct een gekocht
9 maanden geleden
Reactie op EleganteKlaver130985
Heb je de dispenser al in gebruik? Is het een goede koop of mwah? Wij twijf ...
Ik heb m een paar weken in gebruik maar ik ben er echt heel erg tevreden over! De voorganger van deze heb ik ook gehad die was prima maar deze nieuwe variant is helemaal top! Echt een aanrader
8 maanden geleden
Ohhh met een tweeling zou ik het zeker doen! Wij hebben er 1 gehad, helemaal geweldig - alle vriendinnen om mij heen met kids zijn er ook echt lyrisch over.
Dat het allemaal weer niet klopt is volgens mij echt een beetje een spookverhaal, wij en toch zeker 3 bevriende stellen hebben hem getest en afgewogen er was nooit iets mee aan de hand.