9 Reacties

Hoi ik wel gedaan de kraamzorg had tegen mij gezegd als niet tegen kan kunnen opnieuw wassen dus zwitsal wasverzachter gebruik ik ook lekker ruik

vorige maand

Misschien zwitsal geurbuiltjes in de kast?

vorige maand

Je baby ruikt lekkerder dan Zwitsal. Lekker neutraal laten, anders ruik je dat minder goed 💕 Of een geurbuiltje oid in de kast leggen, die niet zo sterk is dat al de kleding er van doordrongen is.

vorige maand

Ik was met Zwitsal wasmiddel. Vind dat tegenwoordig zo’n onzin dat nergens meer parfum in mag zitten. Mocht je baby er niet tegen kunnen kun je altijd nog switchen! Maar ik ga hier niet bij voorbaat al aan beginnen. Uiteraard gebruik ik geen wasverzachter of was parfum, maar alleen wasmiddel.

vorige maand

Neutraal wassen zonder parfum e.d. en dan na aankleden op de sokjes een klein beetje zwitsal parfum sprayen. Die tip las ik bij sproetonline.nl (huiddeskundige).

vorige maand

Ik gebruik geen wasverzachter. Wel de zwitsal wasmiddel gebruikt om alles te wassen.

vorige maand

Zal per baby verschillen maar bij mijn eerste ging de babykleding gewoon mee met de rest van de was met ons standaard wasmiddel en wasverzachter. Ze heeft er nooit last van gehad of iets dus ben niet van plan dat dit keer anders te doen.

vorige maand

Reactie op Jennifer1703

Misschien zwitsal geurbuiltjes in de kast?
Dit heb ik ook gedaan! En de kleertjes gewassen met AH puur + de puur wasverzachter! En.. geen sterke geur maar toch ruikt het wel lekker fris vind ik!

vorige maand

Ik gebruik de waspoeder van le chat maar geen wasverzachter omdat ik alles van de baby heb gedroogd in de droogkast