6 Reacties

één maand geleden

Ik zou alvast verlanglijstjes maken zodat je in ieder geval mooi kan rondkijken maar ik zou pas gaan kopen vanaf de 13weken echo, dan weet je redelijk zeker dat het goed gaat

één maand geleden

Ik snap je helemaal. Ik zou ook het liefst de hele winkel al leeg kopen. Ik heb wel al 2 rompertjes gekocht (eentje om te bedrukken voor mn vriend). Verder hebben wij al wel wat spullen van broer en schoonzus gehad tijdje geleden, was toen nog niet zwanger. Maar inderdaad verder ga ik wel wachten tot zeker eerste echo of misschien ook wel 13 weken

één maand geleden

😅 bij mijn vorige zwangerschap waren we in week 9 al klaar met de kamer. Doe waar jij je goed bij voelt. Ik heb inmiddels alles al tenzij het een jongen wordt dan moet ik nieuwe kleding gaan kopen.

één maand geleden

Hey, ik zou wachten tot na de eerste echo. Ook daarna blijft het spannend en van alles kan gebeuren maar na die 1e echo weet je meer. Wij kochten met een paar maanden een wandelwagen en we hadden meubeltjes die we konden overnemen opgeknapt kamertje kwam bij ons pas af toen ik 8 mnd was maar prima. Ik was begin van de zwangerschap heel moe, viel steeds in slaap dus ik kocht en verdiepte me later toen ik meer energie had in wat we moesten hebben en kocht zo af en toe dan wat van het lijstje. Hopelijk heb je er iets aan ☺️

één maand geleden

Ik ben bezig met een lijstje maken, zo kan ik alvast een beetje los gaan en er mee bezig zijn. Ik heb bij mijn dochter vanaf de 20 weken echt de grote meubels en aankopen gekocht, maar na de 12 en 16 weken al wel wat kleertjes en de basis van het kamertje gemaakt. Nu hebben wij bij dit kindje niet heel veel extra nodig, maar is het toch net zo leuk om weer lekker rond te neuzen. Ik heb nu twee unisex pakjes op vinted gescoord die hij/zij hopelijk aan kan. Verder zou ik echt even afwachten… Het is heel pijnlijk als je alles al hebt en het toch niet goed zit. Maar doe vooral waar jij je goed bij voelt 💗

één maand geleden

En bij mijn dochtertje had ik in ‘t begin ook al dingen gekocht, toen ik ‘t geslacht nog niet wist. Uiteindelijk heeft ze dat amper aangehad, omdat ik met het gerichter shoppen veel leukere dingen vond. Ook qua grote uitzet vond ik ‘t handig om beetje goeie kortingen en aanbiedingen in de gaten te houden. Denk straks aan Black Friday ect