10 Reacties
16 dagen geleden
Wij hebben nog niks gekocht, we hebben nog heel veel liggen van onze dochter en gaan nu eerst het geslacht afwachten en dan bekijken waar we moeten aanvullen.
Hier wat tips in je zoektocht:
- tweedehands zijn er echt hele mooie spulletjes te verkrijgen die er nog als nieuw uitzien. Vergeet niet marktplaats en vinted in de gaten te houden.
- doe thuis even wat vooronderzoek, maar ervaar vooral in de winkel. Verkopers kunnen soms de wat duurdere dingen aanprijzen vanwege veiligheid, maar alles wat in de winkel ligt is gewoon veilig en goed voor je kindje. Aan de andere kant zijn bepaalde keuzes ook heel persoonlijk (zoals kinderwagens) en moet je echt even uittesten.
- bedenk van tevoren ook goed wat je wil aanschaffen en wat niet. Je kan je hele huis volstoppen met allerlei meubels en producten, maar pas in de kraanwerk zelf en erna kom je er pas achter wat je echt gebruikt, wat niet en wat je mist. Alles is snel gekocht en besteld tegenwoordig, dus haal vooral de basics.
- als je je kinderwagen of andere grote aankopen bij de babypark of babydump doet, kan je gebruik maken van de laagste prijs garantie. Dit betekent dat als je nu een bestelling plaatst en de levering van de producten heel laat zet en als je dan in de tussentijd ergens anders een goedkopere actie tegenkomt, of de winkel zelf heeft een betere actie, kan je een bewijjsje sturen naar de klantenservice en passen zij de prijs naar beneden aan.
16 dagen geleden
Wij hebben de kinderkamer en kinderwagen al uitgezocht zodat we die kunnen bestellen met black friday in de hoop op wat korting ☺️
16 dagen geleden
Leuk! Wij gaan ergens richting eind november/ december wrs echt shoppen. Maar deze week zijn wel de rompertjes bij de HEMA met 30% korting online 😊
16 dagen geleden
Reactie op babytoetie
Wij hebben de kinderkamer en kinderwagen al uitgezocht zodat we die kunnen ...
Goede tip. Ik ben alleen bang dat het straks niet in de aanbieding is, zul je net zien haha
16 dagen geleden
Reactie op IristenHavert
Goede tip. Ik ben alleen bang dat het straks niet in de aanbieding is, zul ...
Zou kunnen, maar wij willen dit sowieso dus mocht het wel in de aanbieding zijn is het mooi meegenomen, anders hebben we pech haha 🤗
15 dagen geleden
Kindje nr.2 dus alles staat nog op zolder. Ik moet (waarschijnlijk) alleen de meisjeskleding gaan vervangen voor jongenskleding. Ga ik ergens in januari/februari wel mee beginnen.
Wel een tip: laat je niet gek maken door black friday. Sommige winkels doen hun prijzen nu eerst omhoog en rekenen dan "met korting" de normale prijs. Wij hebben voor de eerste al het meubilair via marktplaats gekocht. Het staat er vol mee. Vaak ben je dan goedkoper uit dan met black friday en belangrijker: het is ook veel duurzamer.