31 Reacties
24 dagen geleden
Ik ben 12.5 en me tweede kindje maar ook ik heb de baby alwel gevoeld afentoe die plopjes.
24 dagen geleden
Ik ben 12w3d en denk ook wel al wat te voelen mor ben nie zeker 🙉🙈
23 dagen geleden
Jaa! Ik denk dat ik het ook al heb! Gister ineens een soort geschuif helemaal onder mijn buik gevoeld. Donderdag 11 weekjes
20 dagen geleden
Ben 13 weken zwanger van de 4e maar voel nog niet hoor 😅
Zo vroeg is wel apart.
20 dagen geleden
Nee met 10 weken zou ook wel echt heel vroeg zijn, dat kan bijna niet. Maar rond de 13 weken kan het zeker wel hoor. Mijn verloskundige én echoscopiste van de 13w echo hebben het beide beaamd. Het hangt heel erg af van de stand van je baarmoeder en van de bouw van je lichaam.
19 dagen geleden
Ik denk ook ons kindje al gevoeld te hebben deze week (in week 10 dus). Heel laag nog natuurlijk. M'n man zei meteen, nee joh, veels te vroeg. Maar ik herken de plopjes van ons eerste kindje, hoe dat toen voelde (begon toen rond de 16 weken, dat ik hem voelde, maar wist het pas met 18 weken zeker,dat dat het gevoel was).
19 dagen geleden
Ja het kan. Niet twijfelen aan jouw eigen gevoel. Het ligt aan veel factoren. Bij mij is het best simpel ik heb of had weinig lichaamsgewicht en dus vet dus alles wat groeit is de baby en met week 10 voelde ik echt duidelijk mijn baby. Bij de eerste wist ik niet wat ik moest voelen en lag in het ziekenhuis voor uitdroging hg en ik zeg zuster mijn buik kriebelt en jeukt zo raar! Ging ze lachen dat is jouw baby die beweegt😻 ik kan nu met 14 weken de kleine echt voelen maar het zijn nog niet de pijnlijke schoppen, meer draaien, bewegen, enz. En dat kan ook liggen aan waar de placenta ligt bij mij ligt die onder dus er zit alleen buikwand, baarmoeder, baby dan voel je het sneller. Jij weet hoe jouw darmen voelen en vaak voel je dit zijn echt niet mijn darmen. Vertrouw dat gevoel.
19 dagen geleden
Reactie op McFlurry91
Ik denk ook ons kindje al gevoeld te hebben deze week (in week 10 dus). Hee ...
Ja het kan echt artsen houden 16 weken aan als minimaal maar vaak is het echt al eerder. Hetzelfde vertrouw jouw gevoel daar draait onze hele zwangerschap 🤰🏼 om. Bij mijn eerste herkende ik het niet, nu wel dus dat maakt het makkelijker. Maar je hebt mensen die het later hebben ervaren en dus zeggen dat kan nooit! Ja ik lag met 10 weken in het ziekenhuis voor uitdroging HG en de zuster vertelde me dat ik mijn baby voelde omdat ik jeuk voelde en ja lichte plopjes die verplaatsen. Die bevestiging heb ik nu ook weer gehad dat ik mijn baby moet voelen bewegen, gelukkig ja 👍🏻 vertrouw op jouw lichaam ieder heeft haar eigen ervaringen er is geen goed of slecht 🙅🏼♀️ alleen anders en dat hoort erbij.
18 dagen geleden
Ik heb af en toe het gevoel dat ik het voel. 14.1 maar ik twijfel of het dan mijn darmen zijn of niet.