12 Reacties
6 dagen geleden
Bij mijn 1e heb ik het bij 17 weken voor het eerst gevoeld. Maar dat was echt overduidelijk de baby en duurde gelijk een uur lang. Toen dacht ik zelfs nou stop nou maar hoor 😂 Nu ik eenmaal weet hoe het voelt, voel ik het bij deze zwangerschap nu ook al een paar keer. Maar nog maar heel lichtjes en kort. Het voelt een beetje als een trap van binnenuit 😂 een plop inderdaad. Heel moeilijk te omschrijven. Nog even en dan gaan we de kleine elke dag voelen. 🥰
6 dagen geleden
Ik snap je enthousiasme 😁🤭 je kleine voelen is ook echt fantastisch! Bij mijn eerste voelde ik vanalles rond 15 weken. Is wat lastig beschrijven... Maar voelt echt anders (je herkent het wel als het er is) in het begin is het echt een wat kietelend gevoel onder in je buik, de ene noemt het vlinders en de ander vissen 😅 Het voelt echt los van jou... Je voelt dat het niet jouw buik/ingewanden zijn die bewegen maar die kleine ❤️
Hopelijk voel je het gauw 🤗
6 dagen geleden
Ik ben morgen 15 weken zwanger en dénk dat ik de baby al gevoeld heb, ik voel precies gewoon twee kleine voetjes zeer snel trappelend achter elkaar bewegen, of ik beeld het me in 😆 bij mijn eerste voelde ik de eerste bewegingen ook bij 14 weken en zag je het zelfs al bij 16 weken aan de buitenkant
6 dagen geleden
Ik ben nu 13 weken en voel al een weekje geborrel. Dit is mijn 3e dus ik herken het wel. Maar kan dit wel zo vroeg? Of verbeeld ik het me haha 🤣
één dag geleden
Dit is mijn 2e zwangerschap en ik vergelijk het met belletjes die knappen zo’n gevoel haha, ik ben 15+2 en voel het al even
één dag geleden
Ik ben nu 15+1 en dacht een paar dagen geleden wag “geborrel” te voelen. Gisteren was het opeens heel duidelijk aanwezig gedurende 1/2 uur in de avonduren; het kwam en ging maar het waren zeker niet mijn darmen. Dit moest het wel zijn! Vandaag voel ik eigenlijk niks en nu in bed denk ik steeds dat het misschien komt maar komt heg niet. Kan het in dit stadium nog van dag tot dag verschillen en dus een dav wegblijven of heb ik me gisteren toch echt iets ingebeeld?
één dag geleden
Ik ben vandaag 16+4 en voel sinds de geslachtsecho van vanmorgen de kleine ineens heel erg duidelijk bewegen soms ondanks de voorliggende placenta. Kleine meid ligt ook wel heel erg laag in mijn bekken en ben best smal van mezelf dus het kan zijn dat ik het daardoor zo goed voel. Het was zelfs te zien van buitenaf😍