5 Reacties

9 uur geleden

Ik heb jaaaaaren terug een baby borrel van een vriendin gehad. Zij was toen der tijd 19 en woonde nog thuis en had ook niet veel te besteden. Volgens mij was de kleine toen 2,5/3 maanden.. en hun hielden het in de voetbalkantine waar haar vriend toen voetbalde. Misschien heb je hier iets aan.

9 uur geleden

Hier ben ik ook benieuwd naar !

8 uur geleden

Wij hebben dat bij de geboorte van ons zoontje gedaan. Ideaal in één keer iedereen op één moment die kan komen kijken naar je kleine wondertje. Wij hebben dat toen zo’n 6 weken na de geboorte gedaan, dan zit jezelf ook nog in de babybubbel. Iets later zou zeker ook nog kunnen. Wij hadden dit thuis georganiseerd. Het was mooi weer dus iedereen kon in de tuin. Er kwamen toen wel veel mensen, dus wij hadden een catering. Je kan het zo gek maken als je zelf wilt. Vraag anders familie of zij wat willen helpen bij uitserveren. Zo hadden we zelf wel tijd om met iedereen even te kunnen praten. Wij hielden het van 14:00-17:00, dat is niet super lang maar zo net na je bevalling is dat lang genoeg. Tevens hadden wij bij het geboorte kaartje gelijk een uitnodiging voor de kraamborrel erbij gevoegd. Wij vonden het zeer geslaagd, daarna was het gelijk klaar met de bezoekjes.

6 uur geleden

Wij hebben een kraamfeest op locatie (met catering) gehouden bij mijn zoontje na 5 weken en het is echt een aanrader. Geen troep en na het feest kun je thuis zelf rustig bijkomen. Vaak kun je wel ergens een zaaltje huren (sportvereniging oid).

13 minuten geleden

Enkel bij de oudste gedaan Al twee weken na de bevalling Voelde me goed Meeste mensen kwam ook echt toen vond ik zo fijn Je kan cupcakes vooraf bakken in de vriezer doen Hulp vragen aan je familie En als de tijd groot genoeg is lekker thuis doen Wie weet heb je tieners die je kent die je wat kan betalen voor hulp