5 Reacties

4 weken geleden

Je moet via de site van Brezza kijken op welke stand jou voeding hoort. Dus bijv nutrilon Hero etc welke jij gebruikt ieder heeft zijn eigen setting

4 weken geleden

Ja dat is dus de setting die ik heb ingesteld

4 weken geleden

Het is het merk voedsel dat je gebruikt. Als je met de volgende link jouw voedsel scant, kan je zien welke instelling je moet gebruiken 馃槈 https://babybrezza.nl/pages/instellingen-zoeker-formula-pro

4 weken geleden

Hoi, Ondanks dat de poeders qua ingredi毛nten niet veel verschillen per merk, verschillen ze soms wel in dikte. Het ene merk/soort heeft luchtig poeder, het andere merk is zwaarder qua dichtheid. Vandaar de verschillende standen. Het poeder zit natuurlijk bovenin het apparaat en valt naar beneden, dus met die standen regelt Brezza per merk/soort dat er precies genoeg poeder naar beneden valt. Dit is dus anders dan een afgestreken schep. Ik meen dat hoe luchtiger het poeder is, hoe hoger de bijbehorende stand moet zodat er meer (en dus genoeg) poeder uit valt. En omdat zelfs de fabrikanten soms hun poeders aanpassen moet je altijd via de site van Brezza zelf inloggen om de actuele stand te zien voor jouw merk/soort. (Ik heb me er wat in verdiept omdat ik er ook 1 heb en destijds berichten hier las dat de hoeveelheid afgegeven poeder niet zou kloppen. Ik heb daarna gemeten en vergeleken met handmatig scheppen en bij ons klopt het trouwens precies gelukkig).

4 weken geleden

Reactie op Floempie

Hoi, Ondanks dat de poeders qua ingredi毛nten niet veel verschillen per me ...
Thnx hier kan ik dus wat mee. Dankjewel