33 Reacties

4 maanden geleden
Kijk eens op deze site, ze hebben echt prachtige kleuren. https://www.farrow-ball.com/eu/paint/neutral-paint-colours

4 maanden geleden
Wij zijn met deze kleur op de babykamer bezig. Is van de Flexa verf muurverf lijn.

4 maanden geleden
Reactie op Charly96x
Wij krijgen ook Oatmeal meubels en gaan het weekend schilderen in de kleur ...
Persoonlijk schrok ik ontzettend van de kleur In the Saddle🫣. Vond hem veel donkerder dan de kleurstaal🫣. Wij hadden die kleur in de slaapkamer. Binnen 1 jaar een ander kleurtje overheen gedaan🫣

4 maanden geleden
Reactie op DTkleine
Persoonlijk schrok ik ontzettend van de kleur In the Saddle🫣. Vond hem vee ...
Oh hmm nu breng je me aan t twijfelen haha. Maar wij doen wel alleen de onderste helft van de muur, dat scheelt denk ik wel. De foto’s die ik tot nu toe heb gezien met die kleur vond ik wel mooi.

4 maanden geleden
Reactie op Charly96x
Oh hmm nu breng je me aan t twijfelen haha. Maar wij doen wel alleen de ond ...
Oh dat scheelt denk ik inderdaad ook al! Dan zou ik het misschien ook nog wel aandurven, ondanks het niet mijn kleur is🫣. Vond het op foto’s ook prachtig, maar bij ons vond ik het afschuwelijk🤭

4 maanden geleden
Wij hebben ook meubeltjes in oatmeal/dune/clay kleur en hebben 2 kleuren verf gebruikt, rolling fog (onder en hele muur naast ledikantje) en rolling fog pale (boven en plafond) van the little greene. 🤗 deze foto is zonder daglicht.

4 maanden geleden
Reactie op DTkleine
Ben heel benieuwd naar het eind resultaat bij jullie!
Ken je die zwangere vrouw die ineens zo twijfelde dat ze toch nog naar de bouwmarkt reed om nog voor een andere optie te kijken 😂 Ik vond op internet deze foto waar ik echt van schrok. Dus waarschijnlijk gaan we nu voor Discover. Een iets lichtere kleur.