33 Reacties

4 maanden geleden

Kijk eens op deze site, ze hebben echt prachtige kleuren. https://www.farrow-ball.com/eu/paint/neutral-paint-colours

4 maanden geleden

Wij hebben ook oatmeal meubels en verven dit weekend de kamer deze kleur (Iets salie - Flexa)

4 maanden geleden

Grijsgroen, grijsblauw of ergens in die buurt! 🤗

4 maanden geleden

Wij hebben Olive It op de muur van Histor. Zijn daar heel blij mee. Whippet hebben wij ook op de muur. Onze Box is oatmeal en blend mooi in (zie foto)

4 maanden geleden

Wij zijn met deze kleur op de babykamer bezig. Is van de Flexa verf muurverf lijn.

4 maanden geleden

Wij krijgen ook Oatmeal meubels en gaan het weekend schilderen in de kleur In the Saddle van Histor

4 maanden geleden

Reactie op Charly96x

Wij krijgen ook Oatmeal meubels en gaan het weekend schilderen in de kleur ...
Persoonlijk schrok ik ontzettend van de kleur In the Saddle🫣. Vond hem veel donkerder dan de kleurstaal🫣. Wij hadden die kleur in de slaapkamer. Binnen 1 jaar een ander kleurtje overheen gedaan🫣

4 maanden geleden

Reactie op DTkleine

Persoonlijk schrok ik ontzettend van de kleur In the Saddle🫣. Vond hem vee ...
Oh hmm nu breng je me aan t twijfelen haha. Maar wij doen wel alleen de onderste helft van de muur, dat scheelt denk ik wel. De foto’s die ik tot nu toe heb gezien met die kleur vond ik wel mooi.

4 maanden geleden

Reactie op Charly96x

Oh hmm nu breng je me aan t twijfelen haha. Maar wij doen wel alleen de ond ...
Oh dat scheelt denk ik inderdaad ook al! Dan zou ik het misschien ook nog wel aandurven, ondanks het niet mijn kleur is🫣. Vond het op foto’s ook prachtig, maar bij ons vond ik het afschuwelijk🤭

4 maanden geleden

Reactie op DTkleine

Oh dat scheelt denk ik inderdaad ook al! Dan zou ik het misschien ook nog w ...
Heb jij nog een foto van hoe het er bij jullie uit zag?

4 maanden geleden

Wij hebben ook meubeltjes in oatmeal/dune/clay kleur en hebben 2 kleuren verf gebruikt, rolling fog (onder en hele muur naast ledikantje) en rolling fog pale (boven en plafond) van the little greene. 🤗 deze foto is zonder daglicht.

4 maanden geleden

Reactie op Charly96x

Heb jij nog een foto van hoe het er bij jullie uit zag?
Niet de duidelijkste foto🫣

4 maanden geleden

Reactie op DTkleine

Niet de duidelijkste foto🫣
Deze is trouwens genomen toen de lamp aan stond. Van dat felle witte licht🤦🏼‍♀️🫣

4 maanden geleden

Wij hebben Pampas van de GAMMA in onze eigen slaapkamer, mooie bruintint! Ben daar heel blij mee en denk dat dat ook wel mooi past bij de oatmeal meubels!

4 maanden geleden

Reactie op DTkleine

Deze is trouwens genomen toen de lamp aan stond. Van dat felle witte licht� ...
Oh ja ik vind dat dan wel lastig kijken zo 😅 Nou ik ga ‘m zo toch bestellen. Op hoop van zegen.

4 maanden geleden

Reactie op Charly96x

Oh ja ik vind dat dan wel lastig kijken zo 😅 Nou ik ga ‘m zo toch bestelle ...
Ben heel benieuwd naar het eind resultaat bij jullie!

4 maanden geleden

Reactie op DTkleine

Ben heel benieuwd naar het eind resultaat bij jullie!
Ken je die zwangere vrouw die ineens zo twijfelde dat ze toch nog naar de bouwmarkt reed om nog voor een andere optie te kijken 😂 Ik vond op internet deze foto waar ik echt van schrok. Dus waarschijnlijk gaan we nu voor Discover. Een iets lichtere kleur.

4 maanden geleden

Reactie op Charly96x

Ken je die zwangere vrouw die ineens zo twijfelde dat ze toch nog naar de b ...
Wij hebben discovery beneden op de muur! En daar ben ik zo blij mee dat ik die boven ook op de babykamer doe!! 😊

4 maanden geleden

Reactie op Debbbbbb

Wij hebben discovery beneden op de muur! En daar ben ik zo blij mee dat ik ...
Gelukkig, dat stelt me meer gerust. Wij hebben m net besteld :-)

4 maanden geleden

Reactie op Charly96x

Ken je die zwangere vrouw die ineens zo twijfelde dat ze toch nog naar de b ...
Haha! Heel herkenbaar! Zal vast een prachtige kleur zijn die je nu hebt uitgezocht! Ben ook nu benieuwd naar het eind resultaat!