30 Reacties

één maand geleden

Volg!

één maand geleden

Wij wilde naar Zanzibar gaan in januari, maar gaan het toch maar niet doen vanwege malaria. Alles uitgeplozen en ik wil geen heel groot tijdsverschil ook vanwege 3 jarige die mee reist. Dus wij gaan uiteindelijk gewoon naar Canarische eilanden. Curaçao ook een optie maar vond ik te duur met zijn drietjes. Mexico had in 2023 nog 29 Zika gevallen. Denk dat veel zwangeren het wel aandurven maar denk dat ik het zelf toch niet zou doen. Muggen vinden mij sowieso heel lekker haha dus zou mij dan toch steeds zorgen maken. We gaan wel weer ver weg als de tweede een jaar is. Met de eerste ook maanden gereisd door Thailand, Laos en Sri Lanka, was heel goed te doen.

één maand geleden

Wij zijn ook op zoek naar een zonnige reisbestemming in januari/februari 2024. Veel vallen helaas af vanwege Zika/Malaria. Dus als jullie leuke ideeën hebben hoor ik dat ook graag. Curacao zijn we geweest toen ik zwanger was van mijn zoontje. Dat was top!

één maand geleden

Ik zou ook graag rond die tijd weg willen. Hoeft van mij niet heel warm, maar wel droog! En niet te ver. Ik dacht al aan de Canarische eilanden. Iemand nog andere ideeën?

één maand geleden

Wij zijn vorig jaar eind febr naar de Canarische Eilanden geweest. Dat is natuurlijk wel nog wat verder in de tijd dan begin januari, maar toen was het weer echt goed! En we vonden het er prachtig. Ik vind het een aanrader! Je moet je wel even verdiepen in welke kant van het eiland het warmst is, dat scheelt nogal. In Gran Canaria is het zuiden echt het warmst bijvoorbeeld. Maar, ook met minder warm weer is het daar heel mooi. Iemand ervaring met bestemmingen/eilanden in Spanje/Griekenland in februari? Is het daar dan al wat warmer? Of andere tips voor die maand? 😊

één maand geleden

Wij gaan in Januari naar Spanje voor de zekerheid.

één maand geleden

Wij zijn vorig jaar in november naar Fuerteventura geweest op babymoon. Lekker rustig, en 25 graden

één maand geleden

Volg! 😊

één maand geleden

Reactie op vboekel

Wij zijn vorig jaar in november naar Fuerteventura geweest op babymoon. Lek ...
Ik ben er net twee weken van terug, wat een heerlijke plek 😍 ik wil weer haha.

één maand geleden

Kaapverdië is qua weer heerlijk, maar wordt afgeraden. Wij gaan zelf eind oktober naar Gran Canaria

één maand geleden

Reactie op Klavertje30

Wij gaan in Januari naar Spanje voor de zekerheid.
Waar in Spanje? Heb je daar een beetje goed weer in die periode?

één maand geleden

Reactie op Pukkie5

Waar in Spanje? Heb je daar een beetje goed weer in die periode?
Gran canaria. Geen idee wij zijn er nog nooit geweest en in die periode. Zouden later gaan maar moest hem omboeken omdat ik dan te ver in de zwangerschap zal zitten. Ze zeggen minimaal 21 graden. Collega is vorige jaar geweest en had ruim 25 graden en kon toen op het strand liggen.

één maand geleden

Nou dat klinkt heerlijk allemaal! Ik denk dat het voor ons ook Canarische eilanden zal gaan worden. Misschien ook wel lekker juist dat het weer niet té warm is.

één maand geleden

Op veel websites staat dan; zwembad, verwarmd in november en april. Weet iemand of dit echt alleen in die maanden is of ook in maart bijvoorbeeld.

één maand geleden

Reactie op Lisaa1993

Op veel websites staat dan; zwembad, verwarmd in november en april. Weet ...
Meestal is het een aantal maanden, dus ik zou dan eerder verwachten dat het van november tot en met april is. Ik mail vaak even voor de zekerheid. 😊

één maand geleden

Bij mijn vorige zwangerschap in 2023 zijn wij naar Sri Lanka geweest in Februari. Perfect! Kan het iedereen aanraden. Zika wordt volgens mij niet meer als risicovol beoordeeld want het aantal gevallen is heel laag. Mexico is daarom juist ook hee geschikt Ik kijk zelf nu naar de ABC eilanden

één maand geleden

Wij zijn 3 jaar geleden met onze babymoon naar Bonaire gegaan. Was toen in februari, 22 weken zwanger. Echt aan te raden 🥰

één maand geleden

Wij hebben Washington D.C en New York gedaan.

één maand geleden

Curacao is heerlijk. Helemaal in die periode.

één maand geleden

Reactie op Marleen1809

Wij zijn 3 jaar geleden met onze babymoon naar Bonaire gegaan. Was toen in ...
Hoe was het weer toen in februari? En hoe was de temperatuur van het water? Kon je makkelijk zwemmen?