30 Reacties

één maand geleden

Reactie op boesz

Hoe was het weer toen in februari? En hoe was de temperatuur van het water? ...
Op Bonaire is het altijd wel lekker weer en het zeewater is ook goed vertoeven hoor! :-)

één maand geleden

Wij denken aan Dubai en Oman!

één maand geleden

Wij zitten zelf ook aan Kaapverdië te denken, eiland Sal. Wij willen zelf niet 10-12 uur vliegen ivm mijn vermoeidheid en kans op een jetleg. We zijn in het verleden op Bonaire geweest, heerlijk! Zeker een aanrader.

één maand geleden

Reactie op Pandava

Wij denken aan Dubai en Oman!
Zijn jullie getrouwd? Ik las dus dat je problemen kan krijgen in VAE als je ongehuwd bent en zwanger bent en medische hulp nodig hebt.. Om die reden twijfelen wij nu over Dubai.

één maand geleden

Ik las trouwens ook op de website van Rijksoverheid dat het reisadvies gewoon groen is voor zwangeren naar Mexico. Dus wij overwegen toch Mexico nu! 😊

één maand geleden

Vorige babymoon een maand naar Thailand geweest vanaf 22 weken en deze keer naar Vietnam in januari🙌🏼

één maand geleden

Reactie op Purpelina

Ik las trouwens ook op de website van Rijksoverheid dat het reisadvies gewo ...
Bij de GGD adviseerden ze deze site om aan te houden: https://wwwnc.cdc.gov/travel/page/zika-travel-information. Daar wordt Mexico dus wel nog genoemd als land om niet heen te gaan te zwanger, maar uiteindelijk ligt de afweging van het risico altijd bij jezelf natuurlijk.

één maand geleden

Reactie op Purpelina

Zijn jullie getrouwd? Ik las dus dat je problemen kan krijgen in VAE als je ...
En dit wist ik niet! Ga ik even uitzoeken

3 uur geleden

Reactie op himan

Vorige babymoon een maand naar Thailand geweest vanaf 22 weken en deze keer ...
Wij gaan waarschijnlijk ook naar Vietnam! Hoe lang gaan jullie?

3 uur geleden

Reactie op Pandava

Wij gaan waarschijnlijk ook naar Vietnam! Hoe lang gaan jullie?
Ik heb helaas een miskraam gehad met 7,5 weken dus we gaan op wintersport (want dat kan nu wel weer als soort van troost😅) en Vietnam komt later!