68 Reacties

één maand geleden

Reactie op boesz

Hoe was het weer toen in februari? En hoe was de temperatuur van het water? ...
Op Bonaire is het altijd wel lekker weer en het zeewater is ook goed vertoeven hoor! :-)

één maand geleden

Wij denken aan Dubai en Oman!

één maand geleden

Wij zitten zelf ook aan Kaapverdië te denken, eiland Sal. Wij willen zelf niet 10-12 uur vliegen ivm mijn vermoeidheid en kans op een jetleg. We zijn in het verleden op Bonaire geweest, heerlijk! Zeker een aanrader.

één maand geleden

Reactie op Pandava

Wij denken aan Dubai en Oman!
Zijn jullie getrouwd? Ik las dus dat je problemen kan krijgen in VAE als je ongehuwd bent en zwanger bent en medische hulp nodig hebt.. Om die reden twijfelen wij nu over Dubai.

één maand geleden

Ik las trouwens ook op de website van Rijksoverheid dat het reisadvies gewoon groen is voor zwangeren naar Mexico. Dus wij overwegen toch Mexico nu! 😊

één maand geleden

Vorige babymoon een maand naar Thailand geweest vanaf 22 weken en deze keer naar Vietnam in januari🙌🏼

één maand geleden

Reactie op Purpelina

Ik las trouwens ook op de website van Rijksoverheid dat het reisadvies gewo ...
Bij de GGD adviseerden ze deze site om aan te houden: https://wwwnc.cdc.gov/travel/page/zika-travel-information. Daar wordt Mexico dus wel nog genoemd als land om niet heen te gaan te zwanger, maar uiteindelijk ligt de afweging van het risico altijd bij jezelf natuurlijk.

één maand geleden

Reactie op Purpelina

Zijn jullie getrouwd? Ik las dus dat je problemen kan krijgen in VAE als je ...
En dit wist ik niet! Ga ik even uitzoeken

één maand geleden

Reactie op himan

Vorige babymoon een maand naar Thailand geweest vanaf 22 weken en deze keer ...
Wij gaan waarschijnlijk ook naar Vietnam! Hoe lang gaan jullie?

één maand geleden

Reactie op Pandava

Wij gaan waarschijnlijk ook naar Vietnam! Hoe lang gaan jullie?
Ik heb helaas een miskraam gehad met 7,5 weken dus we gaan op wintersport (want dat kan nu wel weer als soort van troost😅) en Vietnam komt later!

één maand geleden

Reactie op himan

Ik heb helaas een miskraam gehad met 7,5 weken dus we gaan op wintersport ( ...
Oh nee, wat enorm verdrietig!! Ja, ik snap dat je dan bewust voor iets heel anders kiest. Sterkte 😘

één maand geleden

Aruba, Bonaire, Curacao? Altijd lekker weer, wel wat verder vliegen 😊

één maand geleden

Reactie op PregnantmomL

Aruba, Bonaire, Curacao? Altijd lekker weer, wel wat verder vliegen 😊
Ja wij twijfelen daar ook over. Ben alleen bang dat het totaal een te dure reis gaat worden. 🤭 En lang vliegen twijfel ik ook over.

één maand geleden

Reactie op WijzeOchtendgloren004027

Ja wij twijfelen daar ook over. Ben alleen bang dat het totaal een te dure ...
Ja snap ik hoor, voor zo’n lange vlucht betaal je vaak wel een hoop gele. Heb er ook aan zitten denken maar je weet natuurlijk niet hoe je je dan voelt en of zo’n lange vlucht dan wel prettig is. Wij gaan last minute waarschijnlijk kijken 😊

één maand geleden

Dames, geloof mij. Ga nu het nog kan lekker ver weg naar Curacao, Vietnam, Amerika, Canada, Australie etc etc. Straks met kleine kinderen is reizen echt niet leuk en nog veel vermoeiender dan tijdens de zwangerschap! Met een kind van anderhalf/twee jaar vliegen is echt niet grappig.

één maand geleden

Reactie op Chloo94

Dames, geloof mij. Ga nu het nog kan lekker ver weg naar Curacao, Vietnam, ...
Dit verschilt heel erg per kind. Mijn zoontje heeft het tot nu toe alle vluchten prima gedaan. En zo niet, wat is die ene dag dan op een hele vakantie. Overleef je ook wel weer!

één maand geleden

Reactie op Shannon1994

Dit verschilt heel erg per kind. Mijn zoontje heeft het tot nu toe alle vlu ...
Nooit problemen mee gehad. De jongste werd hier 1 op curaçao🥳

één maand geleden

Over curacao gesproken; zouden jullie voor eind januari nu boeken, of last minute afwachten? Zou dat tegenwoordig nog uitmaken in prijs..?

één maand geleden

Ik heb vorig jaar Bonaire geboekt via corendon 5 dagen voor vertrek. De prijs was echt heel goed omdat ze van die deals afwillen. Het is wel een risico wat je loopt, want de deals kunnen ook weg zijn. Dit gaat dan wel om die combo deals waar vlucht en verblijf samen zitten. Ik zou dit zo nog een keer doen! Als je los boekt zal het veel duurder zijn last minute

één maand geleden

Reactie op Chloo94

Dames, geloof mij. Ga nu het nog kan lekker ver weg naar Curacao, Vietnam, ...
Dat verschilt echt heel erg per kind. Wij vliegen al sinds het begin en dat is altijd helemaal goed gegaan. Vakantie is inderdaad anders, maar ‘echt niet leuk’ kan ik mij helemaal niet in vinden.