68 Reacties
één maand geleden
Reactie op Purpelina
Ik las trouwens ook op de website van Rijksoverheid dat het reisadvies gewo ...
Bij de GGD adviseerden ze deze site om aan te houden: https://wwwnc.cdc.gov/travel/page/zika-travel-information. Daar wordt Mexico dus wel nog genoemd als land om niet heen te gaan te zwanger, maar uiteindelijk ligt de afweging van het risico altijd bij jezelf natuurlijk.
één maand geleden
Aruba, Bonaire, Curacao? Altijd lekker weer, wel wat verder vliegen 😊
één maand geleden
Reactie op PregnantmomL
Aruba, Bonaire, Curacao? Altijd lekker weer, wel wat verder vliegen 😊
Ja wij twijfelen daar ook over. Ben alleen bang dat het totaal een te dure reis gaat worden. 🤭 En lang vliegen twijfel ik ook over.
één maand geleden
Reactie op WijzeOchtendgloren004027
Ja wij twijfelen daar ook over. Ben alleen bang dat het totaal een te dure ...
Ja snap ik hoor, voor zo’n lange vlucht betaal je vaak wel een hoop gele. Heb er ook aan zitten denken maar je weet natuurlijk niet hoe je je dan voelt en of zo’n lange vlucht dan wel prettig is. Wij gaan last minute waarschijnlijk kijken 😊
één maand geleden
Dames, geloof mij. Ga nu het nog kan lekker ver weg naar Curacao, Vietnam, Amerika, Canada, Australie etc etc. Straks met kleine kinderen is reizen echt niet leuk en nog veel vermoeiender dan tijdens de zwangerschap! Met een kind van anderhalf/twee jaar vliegen is echt niet grappig.
één maand geleden
Reactie op Chloo94
Dames, geloof mij. Ga nu het nog kan lekker ver weg naar Curacao, Vietnam, ...
Dit verschilt heel erg per kind. Mijn zoontje heeft het tot nu toe alle vluchten prima gedaan. En zo niet, wat is die ene dag dan op een hele vakantie. Overleef je ook wel weer!
één maand geleden
Reactie op Shannon1994
Dit verschilt heel erg per kind. Mijn zoontje heeft het tot nu toe alle vlu ...
Nooit problemen mee gehad. De jongste werd hier 1 op curaçao🥳
één maand geleden
Over curacao gesproken; zouden jullie voor eind januari nu boeken, of last minute afwachten? Zou dat tegenwoordig nog uitmaken in prijs..?
één maand geleden
Ik heb vorig jaar Bonaire geboekt via corendon 5 dagen voor vertrek. De prijs was echt heel goed omdat ze van die deals afwillen. Het is wel een risico wat je loopt, want de deals kunnen ook weg zijn. Dit gaat dan wel om die combo deals waar vlucht en verblijf samen zitten. Ik zou dit zo nog een keer doen! Als je los boekt zal het veel duurder zijn last minute
één maand geleden
Reactie op Chloo94
Dames, geloof mij. Ga nu het nog kan lekker ver weg naar Curacao, Vietnam, ...
Dat verschilt echt heel erg per kind. Wij vliegen al sinds het begin en dat is altijd helemaal goed gegaan. Vakantie is inderdaad anders, maar ‘echt niet leuk’ kan ik mij helemaal niet in vinden.