68 Reacties
één maand geleden
Reactie op jongdejuul
Dat verschilt echt heel erg per kind. Wij vliegen al sinds het begin en dat ...
Ik denk dat ze de reis an sich bedoelt, als ik kijk naar de reacties van de dames dat ze opzien tegen de vlucht en/of jetlag. Want wat ze zegt, vliegen met een kind onder de 2 op schoot is niet heel erg leuk :’). Wel te doen overigens hoor maar het is wel even de uren doorkomen.
De vakanties zelf zijn met kinderen daarentegen wél heel leuk :).
On topic: wij gaan al drie jaar in januari naar Gran Canaria en hebben tot nu toe echt heerlijk weer gehad, tussen de 20-25 graden en zolang de zon schijnt, is dat daar príma weer voor het zwembad (in NL lig ik met 20 gr niet bij het zwembad haha). Gemakkelijke omgeving als je zwanger bent, hygiënisch, geen zika of andere dingen. Daarnaast ook heel kindvriendelijk (ook geen last van een jetlag en niet té warm). Maar hieronder zijn al genoeg tips gegeven dus je komt er vast uit!
één maand geleden
Reactie op Debbbbbb
Mensen ervaring met Egypte in februari??
Pas op met Egypte. Veel mensen worden ziek hier. De hygiëne is erg slecht dus zou er wel goed over nadenken als je zwanger bent
één maand geleden
Reactie op Mama202206
Ik denk dat ze de reis an sich bedoelt, als ik kijk naar de reacties van de ...
Heb je toevallig nog goede tips qua accomodaties? Wij vorig jaar eind maart ook naar Gran Canaria geweest. Willen nu graag eerste deel februari ivm zwangerschap. En er blijven maar beperkte zon vakantie bestemmingen over dus waarsch toch weer een van de Canarische eilanden!
één maand geleden
Reactie op Juni2022❤️
Heb je toevallig nog goede tips qua accomodaties? Wij vorig jaar eind maart ...
Maspalomas resort by dunas. Allemaal bungalows met eigen terrasje, dus laagbouw, fijn kinderzwembad naast grote bad, speeltuin enz (zie dat je ook een kindje uit juni 22 hebt).
Ook zonder kinderen is deze een aanrader! Ook al vaak als tip door anderen genoemd op dit forum.
25 dagen geleden
Wij zijn net terug uit Bali met onze zoon van 16 maanden en 12 weken zwanger van ons 2e kindje. Heerlijk was het. Vorige babymoon was Lanzarote.
25 dagen geleden
Reactie op Schuitje1989
Wij zijn net terug uit Bali met onze zoon van 16 maanden en 12 weken zwange ...
Oei! In Bali heb je de zika mug. Hoop dat je niet geprikt bent…
25 dagen geleden
Ik las laatst een artikel over de slechte kwaliteit van het hotel eten in Kaapverdië. Dit ging specifiek over de RIU hotels. Honderden mensen met voedselvergiftiging. Wel jammer want het klonk heerlijk maar zo’n flinke voedselvergiftiging is het laatste wat je wil als je zwanger bent.😅
24 dagen geleden
Reactie op La luna
Wij willen heel graag naar Mexico maar hoor verschillende meningen over Mex ...
In Yucatán schijnt Zika niet voor te komen ☺️
24 dagen geleden
Reactie op Mama202206
Maspalomas resort by dunas. Allemaal bungalows met eigen terrasje, dus laag ...
Dank voor de tip! Deze komt mij bekend voor qua naam. Zelf vorig jaar met onze dochter van toen bijna twee naar Baobab geweest ook Maspalomas. Was ook echt top 😊
21 dagen geleden
Reactie op FraaieGolf873960
Ik las laatst een artikel over de slechte kwaliteit van het hotel eten in K ...
Wij waren in Kaapverdië en hebben beiden een dikke voedselvergiftiging destijds opgelopen!
19 dagen geleden
Hey,
Mijn vriend en hebben Marokko in gedachten als babymoon in januari.
Ons zoontje van 2,5 zou dan ook mee gaan :)
Wij dachten vliegen op Marrakech en dan richting de kust gaan.
Iemand ervaring met Marokko met kleine kinderen/babymoon?
Ik ben er zelf 2x geweest voordat ik kinderen had en vond het een fantastisch land.
Mijn vriend en ik houden wel van culturele bestemmingen.
Want hoe is dat bijvoorbeeld op de Canarische eilanden? Ik zie dat dan toch meer als een ‘traditionele’ strandvakantie, of heb ik dat helemaal verkeerd en zijn daar ook bijzondere plekjes te ontdekken?
19 dagen geleden
Goedemorgen!
Wij gaan op babymoon naar Dubai met onze zoon van 3. Ik vind het zelf de fijnste zonbestemming voor de winterperiode: fijne temperatuur, van alles te doen, zien en te beleven, niet te ver vliegen en -niet geheel onbelangrijk wanneer je zwanger bent- goede ontwikkelde medische zorg als het nodig is. Oh ja, en lekker eten 😬😬😬
Mijn man en ik zijn geregistreerd partners want in Dubai niet rechtsgeldig is als getrouwd, maar we hebben nooit problemen gehad met of wel zwangerschap of kind bij ons.
Mocht je meer vragen hebben, ik vlieg voor mijn beroep dus misschien kan ik helpen ☺️ veel plezier met de voorpret!
19 dagen geleden
Reactie op IV87
Hey,
Mijn vriend en hebben Marokko in gedachten als babymoon in januari.
O ...
Leuk!! Wat betreft Canarische eilanden heb ik alleen ervaring met Gran Canaria. Dat is natuurlijk geen marokko 😉 maar ik vind dat eiland wel echt prachtig. Vooral qua natuur heel mooi en super divers. Het bergachtige noorden en midden, en het woestere/zandachtige zuiden. Je hebt daar idd zon/zee/strand, maar ook mooie bergdorpjes, natuurbaden, stad, hele toffe hotels, mooie autoroutes, etc.
10 dagen geleden
Reactie op Purpelina
Ik las trouwens ook op de website van Rijksoverheid dat het reisadvies gewo ...
Kun je mij misschien die link sturen?🤗
9 dagen geleden
Reactie op FraaieGolf873960
Ik las laatst een artikel over de slechte kwaliteit van het hotel eten in K ...
Een keer op kaapverdië geweest, na 2 dagen flinke voedselvergiftiging haha! Niet in een RIU hotel, maar wel in een hotel wat achteraf al half gesloten was wegens faillissement😅