14 Reacties

één maand geleden

Ik heb het bij mijn dochter ook gedaan en toen klopte het, dit keer doe ik het niet. Ik heb volgende week de 13 weken echo misschien zie ik het dan wel, bij mijn dochter was het al goed zichtbaar tijdens de 13 weken echo en hebben we ter bevestiging toch nog met 16 weken een geslachtsbepaling laten doen.

één maand geleden

Reactie op SamDWO

Ik heb het bij mijn dochter ook gedaan en toen klopte het, dit keer doe ik ...
Oh wat grappig dat het bij je dochter klopte! Ben benieuwd of het bij mij nu klopt. Ik ga ook sowieso de geslachtsbepaling echo doen, met 15 weken wel. Ben benieuwd:)

één maand geleden

Reactie op SamDWO

Ik heb het bij mijn dochter ook gedaan en toen klopte het, dit keer doe ik ...
Ik heb vandaag de 13 weken echo gehad en daar was al op te zien dat het een meisje is 🎀! Uiteraard doe ik nog wel de officiële geslachts echo over 2 weken maar ze kunnen het dus al wel zien met de 13 weken echo, alleen mogen ze het ‘officieel’ normaal nog niet zeggen omdat het een medische echo is. Dus geluk gehad 😜

één maand geleden

Reactie op Mw96

Ik heb vandaag de 13 weken echo gehad en daar was al op te zien dat het een ...
Ja dat geluk had ik dus ook haha. Ik zei tegen de echoscopiste ik heb al gezien wat het is. En toen vroeg ze wat ik had gezien en knipoogde naar me dus daar was mijn bevestiging 😂 Ik ben zeer benieuwd of mijn gevoel nu ook klopt..nog een lange week wachten!😅

één maand geleden

Reactie op Sieeeen

Oh wat grappig dat het bij je dochter klopte! Ben benieuwd of het bij mij n ...
Heb je ook een 13 weken echo?

één maand geleden

Reactie op SamDWO

Ja dat geluk had ik dus ook haha. Ik zei tegen de echoscopiste ik heb al ge ...
Haha ja wat een moment is dat hè, ik wilde eigenlijk een hele gender reveal maar goed zo blij dat ik het vandaag al te horen kreeg en ik was overtuigd dat het een jongen was dus al helemaal een verrassing maar oh zo leuk een meisje 🎀🥰

één maand geleden

Reactie op SamDWO

Heb je ook een 13 weken echo?
Heb 1 nov de termijnecho (11w1d) en dan plannen we de 13 en 15wkn echo in:)

één maand geleden

Reactie op Mw96

Haha ja wat een moment is dat hè, ik wilde eigenlijk een hele gender reveal ...
Heeel leuk een meisje! 🌸 Mijn man hoopt dit keer op een jongen. Hij vind zichzelf anders een zielige kerel met 3 dames (als de baby een meisje is). Mijn gevoel zeg jongen, dus ben zeeer benieuwd.

één maand geleden

Reactie op Sieeeen

Heb 1 nov de termijnecho (11w1d) en dan plannen we de 13 en 15wkn echo in:) ...
Leuk! Vaak kun je op de 13 weken al zien wat het word 😊 heel veel plezier bij je termijnecho en geniet van het beeld van je kleintje. Heb je het hartje al horen kloppen?

25 dagen geleden

Reactie op SamDWO

Leuk! Vaak kun je op de 13 weken al zien wat het word 😊 heel veel plezier ...
Ben zo benieuwd 🥰 Nee, heb t hartje nog niet horen kloppen. Wel zien kloppen met 6w6d en 7w5d. Hoop dat we het kunnen horen as vrijdag en anders met de 13 weken echo!

25 dagen geleden

Ik heb maandag de 13 wk echo maar ben dan al 14+1 dus ik kan het dan ook wel al zien, heb vrijdag wel ter conformatie de geslachte echo maar ben zoooo benieuwd, ik weet bijna zeker dat het een meisje is 🧸🤍

25 dagen geleden

Reactie op Elex

Ik heb maandag de 13 wk echo maar ben dan al 14+1 dus ik kan het dan ook we ...
Spannend!!!

25 dagen geleden

Ik heb dit geprobeerd bij mijn eerste; toen zou het een meisje worden maar is toch echt een jongen 😂 nu doe ik het dus maar niet meer haha.

25 dagen geleden

Reactie op LG1987

Ik heb dit geprobeerd bij mijn eerste; toen zou het een meisje worden maar ...
Ow hahaha ja dat snap ik wel 😂