10 Reacties

8 maanden geleden

Bij mij was er 1 cm bij gekomen Van 1 naar 2 Moest nog aan de tabletten

8 maanden geleden

Ik liep het ziekenhuis uit en voelde een steek.. toen was de ballon al gezakt thuis naar de wc en viel er helemaal uit... ik had toen 3 cm maar m'n baarmoedermond was nog niet verwerkt en lag naar achter dus dag erop heel de dag medicijnen. Weer dag kater is mijn zoontje geboren

8 maanden geleden

Ik moet zondag ingeleid worden ik ben ook wel benieuwd wat jullie ervaringen zijn met het ballonnetje.. 馃槄

8 maanden geleden

Ben mijn eerste had ik ook na 3uur dat hij eruit viel en zat ik op 3cm. Dat heeft de verloskundige toen gecheckt.

8 maanden geleden

Ik was het ziekenhuis nog niet eens uit en voelde al de drang om te plassen waarna ik met de ballon weer in mn hand zat 馃槄 Behalve dat deze er heel snel uit viel heeft het voor mij niks gedaan. Volgende ochtend vliezen handmatig gebroken en daarna aan de wee毛nopwekkers. Uiteindelijk 12 uur lang aan de opwekkers gelegen maar na de ruggenprik vielen de wee毛n stil, nog altijd op maar 4cm ontsluiting en kon de oxytocine niet opgehoogd worden omdat de hartslag van onze dochter dan dipte. Uiteindelijk is zij met een spoedkeizersnede gehaald. Ik heb dit keer dus ook vriendelijk bedankt voor de optie ballonnetje/inleiden. Ze heeft nog tot maandag de tijd uit zichzelf te komen en anders wordt ze dinsdag met een keizersnede gehaald 馃榿

8 maanden geleden

Bij onze 2e... 6 ballonnen gehad in 1.5 week... aldoor vielen ze er uit. Geen tuk geholpen馃槅

8 maanden geleden

Ik heb woensdag een ballon gehad in de ochtend, in de avond rond 21:50 viel hij eruit en ik ben toen om 23:15 bevallen! Het ging erg vlot bij mij馃槄

8 maanden geleden

Ik had 2cm toen ze om 9:00 uur sochtends een ballon plaatste. Om 13:45 viel ie eruit en had ik 4cm. Om 14:25 is onze dochter geboren 馃挄

7 maanden geleden

Hier viel er na 3 uurtjes uit en bleek daarna 3cm ontsluiting te hebben.

7 maanden geleden

Hier viel die er na 6 uur en 15 min uit :) ik had, voor t plaatsen vd ballon 2cm ontsluiting. Een uur nadat de ballon eruit viel gingen ze pas voelen bij me en toen had ik 6cm ontsluiting. Dus 1230u ballon, 1845u viel die eruit. 19.45 6cm ontsluiting. 00.00 9cm ontsluiting. En die laatste cm duurde lang... 0600 begonnen met persen en 6.50 is de kleine geboren:)