6 Reacties

één maand geleden

Ik ben nu 9 weken + 3 dagen en voel precies hetzelfde! Bijna geen symptomen meer, geen misselijkheid, geen buikpijn meer (alleen heel erg soms als ik te snel opsta), geen pijn in de borsten, niet meer vaak op toilet - niks meer! Het voelt alsof ik helemaal niet zwanger ben. Het enige wat ik nu wel een beetje voel is dat al mijn kleding krap wordt.. wellicht is het nu aan de tijd om even hiervan te genieten dat we op dit moment geen symptomen meer hebbe, nog eventjes rust voor de storm ;)

één maand geleden

Volgens mij is je hcg piek tussen de 8 en 12 weken, bij de een sneller dan bij de ander. Na de piek kunnen je klachten verminderen of zelfs verdwijnen. Geen zorgen en geniet een beetje van je verminderde klachten, voor het zelfde geld komt het dadelijk weer in alle hevigheid terug. 😊

één maand geleden

Dit had ik ook, tussen de 8 en 9 weken voelde ik niks meer. Ook niet meer misselijk. VK zegt dat dit normaal is, vanmorgen een goede echo gehad ☺️

één maand geleden

Dit soort symptomen komen en gaan. Bij mij verdween dit ook eventjes. Ben nu 13,5 week en ik voel het weer af en toe

één maand geleden

Reactie op SamDWO

Volgens mij is je hcg piek tussen de 8 en 12 weken, bij de een sneller dan ...
Ja dat had ik gelezen inderdaad! Maar de bandenpijn heeft niks met de hcg/symptomen te maken, wat raar dat dat helemaal weg is. Ging echt van heel veel krampen en steken naar ineens hélemaal niks.

één maand geleden

Ik heb de afgelopen 12 weken meegemaakt dat klachten komen en gaan. Denk je ergens vanaf te zijn komt het een paar dagen later of in mijn geval paar weken later weer terug. Proberen te vertrouwen in je lichaam. Als ik dat soms heel moeilijk dat snap ik 🍀