22 Reacties

één maand geleden

Het kan prima oud innestelingsbloed zijn volgens mij maar snap je bezorgdheid wel! Zolang je geen hevig bloedverlies hebt en geen bijbehorende buikkrampen positief blijven 😊

één maand geleden

Reactie op LauraS1995

Het kan prima oud innestelingsbloed zijn volgens mij maar snap je bezorgdhe ...
Ik heb wel buikkrampen… maar ben ook al 2 dagen niet naar de wc geweest. Echt zo lastig om positief te blijven

één maand geleden

Ik kom net van het echo centrum, omdat ik hetzelfde had en de spanning niet meer trok en ik van de VK af moest wachten.. gelukkig net een goede echo en niks aan de hand! Het hoeft dus echt niets te betekenen. Hoop dat dit je helpt om positief te blijven.

één maand geleden

Reactie op sabine1987utrecht

Ik kom net van het echo centrum, omdat ik hetzelfde had en de spanning niet ...
Dat helpt zeker… hoeveel weken ben jij nu? Ik ben 6 en heb pas over 12 dagen mijn eerste echo. Ik zou hem ook liever eerder willen

één maand geleden

8 weken. Bij die van mij kun je vanaf 7 weken terecht op eigen kosten.

één maand geleden

Ik had trouwens ook echt last van krampen en heb me gister heel slecht gevoelt. Zag het heel somber in, maar was dus nergens voor nodig. Ze zei ook nog dat 20% van de vrouwen last heeft van bloedverlies zonder dat er iets aan de hand is.

één maand geleden

Reactie op sabine1987utrecht

Ik had trouwens ook echt last van krampen en heb me gister heel slecht gevo ...
Ja alleen vind ik 20% dus echt niet veel want dat betekent dat er bij 80% wel iets is 🙁

één maand geleden

Reactie op Riri7

Ja alleen vind ik 20% dus echt niet veel want dat betekent dat er bij 80% w ...
Nee, dat 80% een succesvolle zwangerschap heeft zonder bloeding. Van alle succesvolle zwangerschappen, maakt 20% bloedingen mee

één maand geleden

Reactie op sabine1987utrecht

Nee, dat 80% een succesvolle zwangerschap heeft zonder bloeding. Van alle s ...
Ohhh dat maakt het wel iets beter 😅 hoop echt dat het niets is

één maand geleden

Bruine afscheiding is oud bloed, dus dat kan nog van de innesteling zijn!

één maand geleden

Ik heb ongeveer 5 dagen bloedverlies met sliertjes gehad met zeer lichte krampen, en nu 2 dagen bruine afscheiding. Ben denk ik 5+2 nu. Ik maak me geen zorgen. Mijn eerste zwangerschap was ik echt overtuigd dat ik ongesteld was zo heftig bloedverlies, en toch een mooie dochter uit voort gekomen

één maand geleden

Ik heb dit bij mijn dochter ook gehad op die termijn, was toch innestelling. Zolang je geen krampen krijgt en felrood bloed, zou ik me niet te veel zorgen maken 😊

één maand geleden

Ik heb het nu niet meer gehad gelukkig. Ik word echt helemaal gek van de onzekerheid. Ik ben vier jaar bezig geweest 🥹

één maand geleden

Reactie op Riri7

Ik heb het nu niet meer gehad gelukkig. Ik word echt helemaal gek van de on ...
Ik begrijp je angst zeker. Kan je niet eerder langs gaan voor een echo? Dan kan je het misschien wat loslaten?

25 dagen geleden

Reactie op Riri7

Ik heb het nu niet meer gehad gelukkig. Ik word echt helemaal gek van de on ...
Ja die ondekerheid maakt men echt gek. Hoop dat alles goed is met je?🌸

25 dagen geleden

Afgelopen week heb ik de vk gebeld. Ik had ook bruin bloed met afvegen, gister rood bloed met afvegen en vandaag weer. Het is echt weinig maar ze legde me uit dat het innesteling bloed kan zijn.

25 dagen geleden

Reactie op Arzu23

Ja die ondekerheid maakt men echt gek. Hoop dat alles goed is met je?🌸
Ik heb het niet meer gehad gelukkig… blijf wel heel angstig

25 dagen geleden

Reactie op dvx01

Afgelopen week heb ik de vk gebeld. Ik had ook bruin bloed met afvegen, gis ...
Wanneer had jij bruin bloed verlies? Heb je veel bloed?

25 dagen geleden

Reactie op Riri7

Wanneer had jij bruin bloed verlies? Heb je veel bloed?
Dinsdag-donderdag en vandaag. Gister had ik rood bloed. Het was alleen te zien tijdens het afvegen dus niet in me onderbroek of iets. Wel moet ik bij het bloed vertellen dat ik seks heb gehad en daarna ergens een keer naar de wc ben geweest toen had ik het pas. Ik snap je onzekerheid ik vind het ook spannend na een miskraam

25 dagen geleden

Reactie op dvx01

Dinsdag-donderdag en vandaag. Gister had ik rood bloed. Het was alleen te ...
Ook heel spannend voor jou 🥹 wanneer heb je eerste echo?