14 Reacties

één maand geleden

Ik heb hetzelfde en begin echt een beetje wanhopig te worden, ook ondertussen savonds of snachts paniek idd. Ik ga vandaag maar alvast verloskundige bellen, heb jij dit ook gedaan? Ik heb nog geen eerste afspraak gehad. Mijn vriend heeft zich al af moeten melden op werk en de oppasoma heeft al geholpen (ik heb een pittige peuter rondlopen) maar het gaat nog totaal niet beter. Ik slaap denk ik echt bijna helemaal niet meer nu al 3 weken. Ben nu 6+6

één maand geleden

Reactie op SuzanDeadman

Ik heb hetzelfde en begin echt een beetje wanhopig te worden, ook ondertuss ...
Het is heel zwaar niet slapen… en de paniek maakt het allemaal niet beter. Op werk ben ik zo moe moet ook veel huilen. Kan het gewoon niet in houden. Mijn verloskundige zegt dat het er echt bij hoort… 😢

één maand geleden

Reactie op LieveNouck

Het is heel zwaar niet slapen… en de paniek maakt het allemaal niet beter. ...
Jaa dat huilen idd ook! Is natuurlijk hormonen + slapeloosheid maakt extra huilen en geen controle meer er over! Jaa was er al bang voor dat de verloskundige dat zou zeggen, dankjewel iniedergeval scheelt mij weer een telefoontje! We gaan het overleven 💪🏼❤️

één maand geleden

Misschien iets voor misselijke vragen? Heb ik sinds gisteren, bijwerking is sufheid, dus mogelijk slaap je snachts dan beter

één maand geleden

Probeer ook je gedachten wat om te buigen. Je gedachten hebben veel invloed op hoe je gaat slapen. Als je van te voren al bang gaat zijn dat je niet gaat slapen of slecht gaat slapen, dan gaat dit ook gebeuren omdat je al meer gestrest bent.

één maand geleden

Ik heb dat ik snacht zoals ik dit nu ook type rond 2/3 uur klaar wakker ben en het niet meer lukt om in slaap te vallen jaa pas na een paar uur proberen.. super vervelend nog meer die snachts in eens wakkeer worden en klaar wakker zijn en niet verder kunnen slapen.. ik weet dus echt niet meer way ik kan doen wekker gaat ook weer elke dag om 05.15 ga daarom ook ene dag minder werken met zo weinig slaap trek ik het niet … (7+2 week zwanged)

één maand geleden

Reactie op Shakira michelle

Ik heb dat ik snacht zoals ik dit nu ook type rond 2/3 uur klaar wakker ben ...
Ja ik werk ook al iets minder omdat ik gewoon zo kapot ben op werk. En concentreren met hartkloppingen vind ik ook heel moeilijk op werk…

25 dagen geleden

Hiii, Ik ben nu 9 weekjes zwanger en heb al 4 weken hartkloppingen die uit het niks opkomen. Ik ben het gewend hartkloppingen en een onregelmatige hartslag te hebben zo nu en dan, maar het blijft vervelend. De hartkloppingen zijn nu extra vervelend, maar het is voor een goed doel 🤍. Ik heb daardoor ook vaak een opgejaagd gevoel, hebben jullie dat ook? Wij zitten ook middenin een verhuis en verbouwing, dus dat helpt ook niet helemaal mee. Succes allemaal 😊

24 dagen geleden

Ik heb het ook, maar heel veel baat bij acupunctuur. Ik had al langer hartritmestoornissen en dat blijft dankzij acupunctuur rustig en het slechte slapen heeft ze vorige week ook sterk verbeterd.

24 dagen geleden

Reactie op BeminnelijkeDroom036738

Hiii, Ik ben nu 9 weekjes zwanger en heb al 4 weken hartkloppingen die uit ...
Hoi meid, ik kan me erg vinden in het opgejaagde gevoel. Ik heb dat zelf ook heel erg savonds vooral. Ik ben ook net 3 weken geleden verhuist! Onderschat dat niet hoort echt bij de top meest ingrijpende levensgebrurtenissen. ❤️

16 dagen geleden

Reactie op SuzanDeadman

Hoi meid, ik kan me erg vinden in het opgejaagde gevoel. Ik heb dat zelf oo ...
Ja absoluut waar! Hoe voel jij je nu, gaat het al wat beter ? Hoelang ben je zwanger ?

15 dagen geleden

Reactie op BeminnelijkeDroom036738

Ja absoluut waar! Hoe voel jij je nu, gaat het al wat beter ? Hoelang ben j ...
Ik ben nu 8+5. Het is heel pittig om eerlijk te zijn. Ik begin wel erg uitgeput te raken. Mijn vriend gister weer thuis van werk om voor onze kleine te zorgen zodat ik in bed kon blijven een dagje. Alleen ik slaap totaal niet overdag als ik dat probeer en dus ook nog snachts vaak wakker. Ik denk oververmoeidheid. Het gaat iniedergeval nog niet echt beter. Bij jou? ❤️

15 dagen geleden

Reactie op SuzanDeadman

Ik ben nu 8+5. Het is heel pittig om eerlijk te zijn. Ik begin wel erg uitg ...
Het is inderdaad echt pittig, zeker als je nog een kleine hebt rondlopen. Wel fijn dat je partner zo meewerkt! Ben je vaak wakker door die klachten van je hart of? Nou ik heb vorige week een hele week op bed gelegen, omdat ik koorts had en extreem moe was, gelukkig gaat het slapen bij mij wel oke. Maar deze week heb ik helemaal geen klachten meer en ben vrij fit, ik ben nu 10+4, dus ik hoop dat jij je ook snel beter zult voelen. 😊

15 dagen geleden

Reactie op BeminnelijkeDroom036738

Het is inderdaad echt pittig, zeker als je nog een kleine hebt rondlopen. W ...
Ik word vooral wakker om te plassen en misselijkheid en gewoon slecht in slaap komen heb ook adhd en dit word een stuk erger met de hormonen erbij 😅 Mijn partner is een engel idd!🥰 Wat ontzettend fijn dat het met jou al een stuk beter gaat nu!! Bij mij was het vorige zwangerschap ook vrij optijd weer klaar. Laten we het hopen 🤞🏼🤞🏼 Tis fijn dat je even hoop geeft iniedergeval zit nu zo vast in dit word nooit meer beter wanhoop haha en dit helpt!🥰