6 Reacties

22 dagen geleden

Wat enorm verdrietig dat je een miskraam hebt. Het kan heel heftig zijn inderdaad. Ik vond het echt een soort storm, duurde een uur of drie voor het draaglijker werd. Mijn hele lichaam was van slag, had ook afwisselend overgeven en diarree. Hoe lang heb jij al zulke extreme krampen? Veel sterkte!

22 dagen geleden

Reactie op grutto_23

Wat enorm verdrietig dat je een miskraam hebt. Het kan heel heftig zijn ind ...
Sowieso dese nacht, hevige kramp buien komt en daan die weer weg, dan is ff rustiger

22 dagen geleden

Reactie op Dw3rgkonijn

Sowieso dese nacht, hevige kramp buien komt en daan die weer weg, dan is ff ...
Hopelijk wordt het gauw minder. Het zal nog wel even door bloeden, en soms misschien nog wel wat kramp in de komende dagen (als er weer wat los wordt gemaakt), maar ik hoop voor je dat het ergste er op zit.

22 dagen geleden

Mijn eerste miskraam was verschrikkelijk Kon niet op me benen staan en had veel last De andere miskraam op beetje licht in me hoofd en wat minder voelen Voelde het meer als een iets ergere menstruatie Heel veel succes en sterkte Beide keren was ik na de miskraam direct blijvend zwanger

22 dagen geleden

Ja, wat verdrietig zeg! Hier meerdere miskramen gehad. Bij de laatste was ik er goed ziek van, op bed moeten liggen, pijnstillers. Veel heftiger dan een menstruatie

22 dagen geleden

Reactie op grutto_23

Hopelijk wordt het gauw minder. Het zal nog wel even door bloeden, en soms ...
Ik hoop het ook ... vreselijk dirr