33 Reacties

24 dagen geleden

Ik denk dat wij het aan de ouders gaan vertellen na de eerste echo (9okt). Ik ga het zelf niet volhouden om het langer voor mij te houden!! (Hoe doen mensen dat?) haha

18 dagen geleden

Ik heb weer een echo rond 11-12 weken, als dat allemaal ok is willen we het gaan vertellen aan familie en vrienden.

18 dagen geleden

Wij hebben het best wel direct onze ouders en broers en zussen en 3 vrienden/vriendinnen verteld (we wisten het bij 4 weken). We hebben 1 oktober de eerste echo gehad en nu 18 oktober de termijnecho, als deze goed is maken we het gewoon helemaal openbaar 😊 dan zo’n 7 weken onze mond zowat gehouden voor het grote geheel, pff.. hahah

18 dagen geleden

Hier 14 oktober termijn echo zou dan 10 weken en 3 dagen zijn. Denk dat we het daarna gaan vertellen.

17 dagen geleden

We gaan het vanavond vertellen aan onze meiden 🥹. Daarna appen wat vrienden. Helaas lukt het niet om sommige in het echt te vertellen door mijn misselijkheid en overgeven. Ik ga het namelijk morgen op mijn werk bekendmaken, vandaar dat we het maar zo aanpakken 😅. De rest komt het later wel te horen of zien. Wat eerder dan verwacht maar niet meer te voorkomen 🤰🏼

16 dagen geleden

Hey, ja de allerbelangrijkste mensen wisten het al. Je wilt ook steun als het niet goed gaat. Maar ik heb de termijn echo afgewacht en ja kleine aankondiging op whatsapp gezet, is nog klein mensen letten daar weinig op. Maar ik ben zo trots 🥹 iedereen mag het weten. Ik doe iedere week echo’s en zie de baby zo goed ontwikkelen en groeien, en eens moet je genieten. En dat is lastig zat met een miskraam verleden. Want ook een aankondiging 📣 geeft extra druk. Maar ik wou het aankondigen voor de gender reveal. Dit is ons laatste baby drie kinderen is een prachtig gezin en dus wil ik nu alles doen. Al moet ik wel toegeven dat ik de gender reveal nu moet doen voor mijn dochters en ja 👏🏻 dan doe ik dat al had ik graag zelf verrast geworden. Maar kan nog gewoon aan de echoscopiste vragen of zij de kleur kan pakken van het confetti kanon en label eraf. Komt wel goed 👍🏻 ja onze aankondiging ik ben er trots op al staan mijn meiden hun nummers gespiegeld. Hun vinden het leuk en dat vind ik enorm belangrijk dat het samen is. We goed praten erover en ook genieten ervan. Even lezen wie wanneer of ook al heeft aangekondigd.

16 dagen geleden

Reactie op babytoetie

Wij hebben ons hele omgeving al bekend gemaakt (vrienden en familie). Nu 6+ ...
Je toch! 😳 na het hartje te hebben gezien kloppen mag de wereld het wel weten. Zeker onze dierbare mensen. En nu denk ik we zijn in de dubbele getallen bijna einde eerste trimester dus het mag volgens mij wel. Gefeliciteerd 🥳

11 dagen geleden

Gaan het straks vertellen aan onze ouders en mijn broertje. Schoonzusje hoort het morgenavond. Gewacht tot de eerste echo, mooi kloppend hartje! Als het misgaat (we gaan van het positieve uit) horen ze het ook. Wij kunnen echt niet wachten tot 12 weken, duurt veel te lang. 😁

11 dagen geleden

Wij wilden wachten tot na de 1e echo, maar we konden niet meer wachten😂 mijn ma en zusje met 5,5wkn verteld (we wisten het met 4 weken) en mijn schoonouders en 3 zwagers + partner met 6+2 bij n familie weekend. En mijn beste vriendin eergister met 8 weken. De rest hoor het na de nipt test/13wkn echo.

11 dagen geleden

Ik wil het graag vertellen maar mijn partner nog niet. Ben nu 7.5 Maar ik moet elke x met smoesjes komen waarom ik bepaalde dingen niet eet, geen wijntje lust etc. Dus dat liegen en voor me houden vind ik gewoon lastig. Ik heb het idee dat mijn schoonouders het al merken. Is het heel erg om het rond 8 weken al te willen vertellen? Ik voel me soms zo alleen in mijzelf als ik het voor me houdt.

11 dagen geleden

Wij hebben bijna iedereen het gelijk verteld, en na de 1e echo met 7 weken de rest ook. We zouden anders met ons traject zijn begonnen wat ook iedereen wist, dus dit was voor ons de logische stap.

11 dagen geleden

Ik ben nu 8 weken en heb aankomende week de eerste echo pas. We wachten sowieso tot na die echo maar ik denk eigenlijk dat we wachten tot week 11 of 12.. Nu weten alleen wij tweetjes het nog en eigenlijk vinden we dat nog wel even heel fijn ☺️

11 dagen geleden

Aankomend weekend 11 weken, maandag termijn echo en wat dan ook men 3de echo is, ziet dit er allemaal goed uit gaan we het aankomend weekend bekend maken of Nouya onze dochter met een shirtje waar opstaat dat ze grote zus gaat worden.