Hallo allemaal.
Ik ben nu bijna 6 weekjes. En ij vroeg mij af hoe jullie een 2de zwangerschap bekend hebben gemaakt op social media馃槉馃尀 wij doen het pas met 13 weken.
Ik ga dat helemaal niet doen. Misschien plaats ik een berichtje als het kindje geboren is. Mensen die dicht bij me staan die horen wel van me dat ik zwanger ben. Mensen die me alleen op social media volgen ga ik dat allemaal niet aan hun neus hangen.
Ik heb een kort filmpje gemaakt van m'n zoontje. Op het filmpje vraag ik hem wat er in mama haar buik zit. Hij roept "baby! Hiep hiep hoeraaaa!" Echt heeel schattige geworden!
Mijn man en ik hebben geen sociale media 馃き Maar we gaan wel een foto van ons zoontje rondsturen met 12 weken. Hij heeft daar op vakantie een zwangerschapstest vast en zwaait ermee in de lucht. Bij ons zoontje hadden we ook met 12 weken een foto rond gestuurd dat we nog een klein souvenirtje van vakantie hadden meegenomen met een foto van ons op vakantie en een echo. Nu zijn we er ook op vakantie achter gekomen dus misschien merkt iemand het op haha
14 weekjes nu, maar wij wachten met social media tot dat we het geslacht ook weten. Alles in een keer delen haha! Familie en vrienden weten het wel al en het is ook geen geheim meer, maar social media is voor ons ook niet heel belangrijk, ondanks we het mooie nieuws wel wil delen erop 馃馃Ц馃馃徏
Hierbij onze aankondiging! Wij zetten onze peuter nooit herkenbaar in beeld en we hebben, net als bij zijn aankondiging, Feyenoord laten meespelen want m'n man en ik hebben elkaar ontmoet in De Kuip. 馃槉