2 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik zou toch echt een intake bij fysio doen en een paar behandelingen doen waarbij je tips krijgt. Je kan het tarief bij de fysio wel opvragen dus een inschatting maken qua kosten. Behandelingen vallen echt wel mee qua kosten als je ze beperkt houdt. Kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken, maar zou het even informeren en kijken of het mogelijk is. Als je nu al last hebt, duurt januari nog heel lang (vier maanden!). Tips van internet geplukt of tips van anderen qua oefeningen die niet afgestemd zijn op jouw lichaam moet je echt voor oppassen idzv dat je de klachten niet voor jezelf erger maakt. Zet m op en hopelijk kan je er wat mee!

茅茅n maand geleden

Ik heb bij beide kids bekkeninstabiliteit gehad, maar dit begon rond de 9 weken op zn vroegst bij mij. Lage onderrugpijn komt uberhaubt toch heel veel voor in de eerste weken? Ik denk niet dat het bekkeninstabiliteit is dus maar meer hormonen klachten en je lichaam die je vertelt rustiger aan te doen (wat vast wel zo kan zijn met 4 kids馃槤) Maar als je je zorgen maakt zou ik 1 afspraak bij een fysio doen om oefeningen mee te krijgen en goed vermelden dat je niet verzekerd bent en dus niet vaker kunt/zult komen. Ik ben bij beide zwangerschappen bij een bekkenfysio geweest. Eerlijk gezegd hielp het niet heel goed maar ik heb mensen gehoord met betere ervaringen dan ik. Bij mij hielp het de 2e zwangerschap heel erg om rondjes en 8tjes te draaien op een bal. En rustig aan te doen! 馃槀