19 Reacties
5 maanden geleden
Ik heb er ook mega last van en loop er ook voor bij de fysio! Zij benoemde ook dat je buikspieren mega erg zijn opgerekt en je bent bevallen dus je heupen/bekken vangen nu veel op wat normaal je buikspieren ook oppakken.. ik krijg vooral te horen; kwestie van tijd.. en je lichaam niet overvragen. Duuuuurt lang 🙄 (hier trouwens kleine van bijna 12 weken!)
5 maanden geleden
Bij mij is het niet zo erg, maar ik loop ook nog bij de fysio voor bekkenbodem klachten. Het is pas tijdens m'n bevalling begonnen. De hele zwangerschap heb ik er geen last van gehad. Ik begin pas weer met werken als onze kleine 21 weken is dus dat scheelt. Ook heb ik een kantoorbaan, moet alleen wel een uur rijden enkele reis.
5 maanden geleden
Hier ook bekkenklachten en naar de fysio, mijn dochter is nu 10 weken en de ene dag gaat beter dan de ander.
Ik zou wel uitkijken met overbelasting, je wil geen bekkeninstabiliteit krijgen, vooral als het ook om je bekkenbodem gaat. Eventueel even overleggen met je fysio wat slim is om te doen. Heel veel succes en hopelijk verminderen je klachten snel.
5 maanden geleden
Reactie op Debbbbbb
Ik heb er ook mega last van en loop er ook voor bij de fysio! Zij benoemde ...
Pfff waardeloos zeg! Zo lastig om rustig aan te doen he!
5 maanden geleden
Reactie op Susanne29
Hier ook bekkenklachten en naar de fysio, mijn dochter is nu 10 weken en de ...
Jaa hoop ik ook! Woensdag weer naar de fysio dus overleggen! Jij ook sterkte!
5 maanden geleden
Hier ook nogsteeds mega veel last.. Dochter is nu 12 weken oud. Loop bij de fysio maar het is nog niet echt verbetert..
5 maanden geleden
Hele zwangerschap helaas al bekkenklachten.. nu na mijn verlof nog weer in de ziektewet om goed te herstellen. Merk wel dat het elke week met kleine stapjes beter gaat! Alles rustig opbouwen en naar de bekkenfysio gaan 🙂
5 maanden geleden
Ik loop ook bij de bekkenfysio. Klachten zijn niet zo mega erg, maar wel vervelend en ik kan dus niet zo lang lopen. En je zit al snel op 20-30min. En thuis rustig aan doen met een baby met veel krampjes en een kleuter, haha!
Vind het ook echt lang duren! Kleine is nu 13weken...je wereld wordt zo klein...
5 maanden geleden
Reactie op KleinWonder88
Ik loop ook bij de bekkenfysio. Klachten zijn niet zo mega erg, maar wel ve ...
Had je dit bij de 1e ook? Nou snap dat dat lastig is jaa!
5 maanden geleden
Reactie op BabyGroot1
Hele zwangerschap helaas al bekkenklachten.. nu na mijn verlof nog weer in ...
Heb je zelf ervoor gekozen de ziektewet of geadviseerd gekregen?
5 maanden geleden
Reactie op Meimama2205
Hier ook nogsteeds mega veel last.. Dochter is nu 12 weken oud. Loop bij de ...
Oh wat lastig zeg! Heb je ook oefeningen voor thuis?
3 maanden geleden
Gisteren een strandwandeling gemaakt en nu weer opvlamming van m'n bekkenpijn. Hoe gaat het met jullie?
3 maanden geleden
Reactie op Maartje ovz
Gisteren een strandwandeling gemaakt en nu weer opvlamming van m'n bekkenpi ...
Nogsteeds rot.. Krijg steeds meer pijn weer met de dat, merk het heel erg ook in mn onderrug en als ik lig
gisteren
Hebben er hier mensen nog tips wat gewerkt heeft? En hebben meer mensen nog steeds last?
gisteren
Reactie op W0928
Nog steeds last hier helaas. Ga nog steeds naar de fysiotherapeut. Vraag me ...
Ja dat vraag ik me ook af! Verschrikkelijk he! Wil zo graag nog een kindje maar vind dat wel heel spannend! Vooral als ik veel gewandeld heb of druk in huis ben geweest en na werken is ook drama
gisteren
Reactie op ZorgzameMuzieknoot222370
Ja dat vraag ik me ook af! Verschrikkelijk he! Wil zo graag nog een kindje ...
Ah ja hier hetzelfde. Bij mn eerste zwangerschap was het bij 20 weken zwangerschap over en ook geen last meer gehad. Nu tweeling zwangerschap gehad en mn bekken voelen echt kapot 😫
Kreeg de tip van fysiotherapeut om met lange wandelingen en huishouden een bekkenband te dragen om mn bekken te fixeren. Het probleem ligt bij mij bij instabiliteit.
gisteren
Reactie op W0928
Ah ja hier hetzelfde. Bij mn eerste zwangerschap was het bij 20 weken zwang ...
Het is bij de 1e zwangerschap wel weggeweest? Ja is toch niet normaal nog last te hebben zoveel later. En inderdaad met een tweeling natuurlijk extra zwaar!