7 Reacties

6 dagen geleden

Wij gaan voor luvion! Deze heeft namelijk een camera voor aan het wiegje! Wij hebben geen plekje waar hij anders goed op het wiegje staat. Deze valt ook binnen ons budget voor de babyfoon 😅!

6 dagen geleden

Ik ben al 3 jaar enorm tevreden van Philips! Er zit ook een mogelijkheid op om op telefoons mee te kijken, wat heel fijn is wanneer je bijvoorbeeld buitenhuis bent en iemand past op en je wilt kijken of je kindje nog goed slaapt. Het beeld is enorm goed! Ook de zoom functie is top. Enige nadeel is dat je volgens mij geen tweede kamer kan aansluiten, dus we zijn ook nu even aan het nadenken hoe we dat gaan doen met ons tweede kindje.

5 dagen geleden

Reactie op Maddie95

Ik ben al 3 jaar enorm tevreden van Philips! Er zit ook een mogelijkheid op ...
Hier precies hetzelfde hihi, super tevreden over de philips en hebben er een klem bij gekocht voor bevestiging. Denk dat we deze ook voor de 2e gaan gebruiken en dan een simpele met beeld of gewoon een oldskool zonder beeld voor onze oudste straks.

5 dagen geleden

Reactie op mmmarissaaa

Hier precies hetzelfde hihi, super tevreden over de philips en hebben er ee ...
Ja hier ook! Die klem had ik ergens goedkoop gekocht, maar geen dag spijt van deze investering. Ik denk dat we hetzelfde gaan doen hier, idd een goedkopere aanschaffen voor de oudste!

5 dagen geleden

Reactie op Maddie95

Ik ben al 3 jaar enorm tevreden van Philips! Er zit ook een mogelijkheid op ...
Welke van Philips is dat😇? Wij zijn ons ook aan het oriënteren🤭

5 dagen geleden

Reactie op DTkleine

Welke van Philips is dat😇? Wij zijn ons ook aan het oriënteren🤭
De Philips Avent Connected!

5 dagen geleden

Philips avent!