7 Reacties

13 dagen geleden

Goedkoop is vaak ook af te zien aan het materiaal Het is net wat je wil ook En anders vragen om een kado bon bij een babyshower Weet niet of je nog jarig word, misschien met kerst een kado bon vragen

13 dagen geleden

Wij hebben een kleine van plastic en die was al 250 euro. Het is belachelijk duur maar dat zit in het scannen van je lichaam en alles eromheen. Achteraf had ik wel 100 extra willen betalen en dan van brons. Nu is het breekbaar en dan niet.

13 dagen geleden

Reactie op Tamady

Wij hebben een kleine van plastic en die was al 250 euro. Het is belachelij ...
Ik bedenkt me net dat ik op de 9 maandenbeurs nog 10% kortingsbon had gekregen. Tentje waar ik al een afspraak had staan stond daar dus meteen meegenomen.

12 dagen geleden

Reactie op Tamady

Wij hebben een kleine van plastic en die was al 250 euro. Het is belachelij ...
Plastic is meestal toch juist niet extra? Het ziet er wel mooi uit. Waar heb je dit gedaan?

12 dagen geleden

Reactie op doreenk

Goedkoop is vaak ook af te zien aan het materiaal Het is net wat je wil oo ...
Het is meer dat ik me afvraag wat een fair price is. En ik merk dat ik nu verwacht dat een gegoten bronzen beeldje niet nodig is. Heb jij er zelf een?

12 dagen geleden

Reactie op UitbundigeFee804344

Het is meer dat ik me afvraag wat een fair price is. En ik merk dat ik nu v ...
Ja ik heb er 1 van een eerdere zwangerschap

11 dagen geleden

Reactie op UitbundigeFee804344

Plastic is meestal toch juist niet extra? Het ziet er wel mooi uit. Waar he ...
Deze is van plastic en brons geverfd voor 250 euro. Als we deze in het brons hadden laten maken was het 350 euro. Ik heb deze bij Gravida in Haarlem laten maken. Hele lieve dames en ondanks dat ik naakt was voelde ik mij helemaal op mijn gemak.