10 Reacties
één dag geleden
Ik heb ook placenta voor. Vanaf de buitenkant voel ik niks. Maar de binnekant voel ik ook bewegingen. Ik ben trouwens 15. 5 weken.
één dag geleden
Ik voelde bij 11 weken ook die hele kleine plopjes. Werd door de echoscopist ook bevestigd. Placenta ligt voor maar wel overwegend links. Ik voel de kleine alleen duidelijk aan de rechterkant en soms in het midden. Heel soms voel ik iets links maar dat is echt zeldzaam. Bij de oudste had ik de placenta ook voor en voelde ik haar rond 18 weken en bij de jongste had ik de placenta achter en voelde ik haar ook al vroeg met 11 weken. Kan zeker weten wel, is ook bevestigd door verloskundige dat het bij een volgend kindje heel goed mogelijk is dat je die al vroeg voelt. Nu moet ik zeggen dat ik ook echt hele druk bewegende kindjes draag 🤣
één dag geleden
Reactie op Queenie97
Ik voelde bij 11 weken ook die hele kleine plopjes. Werd door de echoscopis ...
Ik heb precies hetzelfde gehad 😅 En die van mij is ook echt een drukke nu 🤣
één dag geleden
Reactie op Jennifer1703
Ik heb precies hetzelfde gehad 😅 En die van mij is ook echt een drukke nu ...
Ik heb hier het idee dat het bij ieder kind erger word 🤣. De oudste was gewoon goed bewegelijk maar deze is gewoon 24/7 aan het feesten lijkt het wel 🤣. Bij de 13 weken echo ging hij alle kanten op en bleef maar draaien en doen haha!
één dag geleden
Reactie op Queenie97
Ik heb hier het idee dat het bij ieder kind erger word 🤣. De oudste was ge ...
Jaaa hier net zo 🤣🤣 Maar deze 2 zwangerschappen waren anders als wat ik nu heb. Ik heb 2 meiden van 10 en 6 bijna. Maar nu bij deze echo super actief en heb ook veel meer kwaaltjes. Wij gaan we wachten met wat het gaat worden tot na de bevalling. Maar ik heb bij vorige zwangerschap ook echt vroeg gevoelt dus kan wel inderdaad.
één dag geleden
Reactie op Jennifer1703
Jaaa hier net zo 🤣🤣 Maar deze 2 zwangerschappen waren anders als wat ik ...
Echt heel leuk als je wacht tot na de bevalling, ik kan dat gewoon niet haha! Dan zou de kleine man in mijn buik in de roze strikjes pakjes van zijn zussen gemoeten 🤣. Leuk dat jouw meiden het zo bewust meemaken! Mijn oudste was nog geen 2 toen ze grote zus werd. Nu ze 4 is merk ik dat ze dit echt bewuster mee maakt en ook echt vragen stelt 🤭.
één dag geleden
Voelen die plopjes als een soort van grote “honger borrels” in je buik? Ik heb vaak savonds van die rommel in m’n buik als je honger hebt, maar dan groter gerommel ofzo😂 ook heb ik 24/7 honger en knort m’n buik sowieso maar ik weet nu niet of het misschien wel de baby is
één dag geleden
Reactie op babytoetie
Voelen die plopjes als een soort van grote “honger borrels” in je buik? Ik ...
Nee het is echt overdag op vaste tijden dat ik die voel. Ja ik heb ook veel honger maar ik eet ook veel dus ben niet echt hongerig. Je voelt echt dat het van binnenuit komt waar mijn baby moet zijn. De plopjes zitten onder mijn navel en verplaatst dan ook, maar ik voel het heel dof nog.
één dag geleden
Reactie op Queenie97
Ik voelde bij 11 weken ook die hele kleine plopjes. Werd door de echoscopis ...
Haha 😛 heel herkenbaar mijn baby’s waren nooit rustig in mijn buik. Mijn oudste dochter tapdansen op mijn blaas, mijn jongste dochter kreeg ik niet op de 20 weken echo. En nu ook met de echo’s lekker bewegelijk. Ik heb inderdaad op rechts een stukje “ vrij “ en daar voel ik het veel duidelijker. Maar met 18 weken is ook bijna dus zal dan nu vast de opbouw wezen. Bedankt ☺️