6 Reacties

3 maanden geleden
Het bukken valt reuze mee daar. Maar dat vond ik paar jaar geleden en was toen niet zwanger. Het meeste bukken was in het bootje op de terugweg. Maar kon de rotsen ook ontwijken door naar de zijkanten uit te wijken of naar achteren. Ik ben dan ook 1 meter 80

3 maanden geleden
Wij zijn er van de zomer geweest, en ik zou het wel aandurven. Je hebt wel wat trappen enz maar je kan op sommige plekken echt wel even stilstaan en rusten. Het is ook geen kilometers lang. Wel heel erg mooi om te zien!

3 maanden geleden
Valt echt mee! Houd er vooral rekening mee dat het echt echt koud is daar haha, dus wel warm aankleden! T is echt supermooi!

3 maanden geleden
Bedacht me nog ineens dat er misschien wel iets op de site stond. Kon dit vinden:
Toegankelijkheid
Vanwege de steile helling en de vele trappen langs de route zijn de grotten niet toegankelijk voor kinderwagens of rolstoelen. Voor mensen met een beperkte mobiliteit is een specifiek bezoek echter wel mogelijk. Neem contact met ons op om te boeken of voor meer informatie.
Dus ik denk dat het gewoon prima is, in ieder geval geen 'verbod' oid als je zwanger bent :)