16 Reacties

茅茅n maand geleden

Zou zelf voor nu voor een sport bh gaan

茅茅n maand geleden

Ik heb echt precies hetzelfde als jij, dus volg graag! Gisteren maar 2 bh鈥檚 van een cup groter gekocht, zo heftig hoe snel ze groeien! Gisteren na het hardlopen ook last van mijn rug, heb jij dat ook? Of dat je borsten veel gevoeliger zijn?

茅茅n maand geleden

Heb zelf kleine cup, maar zeker sportbh!! Had toen eerst maat groter, maar maand later kon ik weer nieuwe kopen. Sportbh beweegt meer mee en zit ook echt lekkerder zodra je buik flink groeit. Dan wil je zeker geen beugelbh meer dragen in ieder geval..

茅茅n maand geleden

Gewoon een groeibh kopen. Zijn meestal lelijk, maar wel heel fijn tijdens je zwangerschap! Je kunt ook een voedingsbeha kopen, die zijn ook lekker stretchy en natuurlijk handig voor na de bevalling.

茅茅n maand geleden

Reactie op silper123

Ik heb echt precies hetzelfde als jij, dus volg graag! Gisteren maar 2 bh鈥檚 ...
Wat mij hielp was van die wasbare zoog compressen in me bh zijn niet zo dik en super zacht Handig voor na je bevalling en helemaal mocht je borstvoeding gaan geven

茅茅n maand geleden

Ik heb deze en ze zitten heel fijn. Heb zelf 95F en nu vooral echt hele gevoelige tepels maar ze zijn zo zacht dat ik er dan geen last van heb. Ze zijn ook beugeloos en lekker stretchy dus ze groeien ook wel even mee. Je kan altijd voor de zekerheid zelfs een maatje groter doen. Het zijn ook voedingsbh's dus ook na de zwangerschap zijn ze erg handig! https://amyaddison.nl/collections/maternity-underwear/products/breeze-plus-size-second-skin-nursing-bra-drop-down-cups

茅茅n maand geleden

Misschien een bh van comfit kopen.

茅茅n maand geleden

Reactie op Deminem

Ik heb deze en ze zitten heel fijn. Heb zelf 95F en nu vooral echt hele gev ...
Deze heb ik ook gekocht en zitten echt super fijn. Met goede support.

茅茅n maand geleden

Reactie op Mei2001

Misschien een bh van comfit kopen.
Ik heb deze!! Hij zit heerlijk馃憣

茅茅n maand geleden

Reactie op Deminem

Ik heb deze en ze zitten heel fijn. Heb zelf 95F en nu vooral echt hele gev ...
Zou deze ook kunnen als je een cup G of H hebt? Nog voldoende ondersteuning?

茅茅n maand geleden

Bonprix voedingsbh鈥檚 zijn een aanrader. 3 stuks voor een betaalbare prijs. Ik heb zelf cup D of E. Sinds mn vorige zwangerschap draag ik niet anders.

茅茅n maand geleden

Reactie op Ede87

Zou deze ook kunnen als je een cup G of H hebt? Nog voldoende ondersteuning ...
Dit is wat de maattabel zegt. Het is wel een rekbare stof dus zou denk ik wel moeten kunnen

茅茅n maand geleden

Ik heb van die lelijke sport bhs maar ze zitten erg lekker omdat het mee rekt. Gewoon van de action. Die van de Hema zijn ook prima trouwens.

12 dagen geleden

Reactie op Faysel

Ik heb deze!! Hij zit heerlijk馃憣
Precies dezelfde bh is op aliexpres te vinden. Trap er niet in!

12 dagen geleden

Reactie op Mei2001

Misschien een bh van comfit kopen.
Precies de zelfde bh,s zijn te vinden op aliexpres trap er niet in!

12 dagen geleden

Reactie op Deminem

Ik heb deze en ze zitten heel fijn. Heb zelf 95F en nu vooral echt hele gev ...
Dit is inderdaad dropshipping. Kijk maar eens op trustpilot 馃槶