28 Reacties

8 dagen geleden

Wij hebben woensdag de termijnecho met (als het goed is) 10+4 weken. Dan gaan we komend weekend het m’n schoonouders vertellen en volgende week dinsdag mijn ouders (kwam het beste uit). Overige familie/vrienden na de 13 weken echo

8 dagen geleden

Ik heb het mijn ouders gelijk verteld, mn broertje en schoonzusje later omdat die zelf wat problemen hebben met het krijgen van kinderen. Nu is mijn zwangerschap alles behalve gepland😅 Mijn vriend daarin tegen had zij ouders niet eens verteld dat we een relatie hadden (deze is net zo lang als mijn zwangerschap 10weken😅) Hij wacht nog met het vertellen van de zwangerschap, wat ik ergens gevaarlijk vind, vrienden van hem en oud collega’s van ons (hebben als tieners samen bij de mc gewerkt) hebben er al van gehoord dat ik zwanger ben.. het is wel vaak een onderwerp waar we “onenigheid” overhebben😅

8 dagen geleden

Reactie op XynthiaDylan

Ik heb het mijn ouders gelijk verteld, mn broertje en schoonzusje later omd ...
Hey, Oh wat lastig joh.. en vervelend dat jullie daar onenigheid over hebben. Het was gelijk raak dus bij jullie toen jullie elkaar ontmoette?

8 dagen geleden

Reactie op Mies❤️

Hey, Oh wat lastig joh.. en vervelend dat jullie daar onenigheid over hebb ...
Heey Na elkaar uit het oog verloren te zijn, hebben we sinds begin dit jaar weer veel contact. En waren echt close aan het worden, en ja 10 welen geleden was het erg gezellig😂 in 1x raak. Was voor mij ook wel een hele schol hoor😂. Ik snap ergens wel dat hij het rustig aan wilt vertellen.. Maar gelukkig is dit niet de enige topic waar we onenigheden over hebben hoor! Ben ergens blij dat wij nog niet samen wonen, dan hadden we al lang weer uit elkaar geweest😅

8 dagen geleden

Na de eerste echo hebben we het onze families vertelt. Ook om eventueel steun te krijgen als het nodig is. Na de termijnecho en nipt uitslagen vertellen we het de "buitenwereld".

8 dagen geleden

Reactie op XynthiaDylan

Heey Na elkaar uit het oog verloren te zijn, hebben we sinds begin dit jaa ...
Jaa snap ik maar wel dapper van jullie allebei!

8 dagen geleden

Eerste zwangerschap met 8 weken verteld. Nu wachten we even op de echo met 10 weken. Dit omdat de vorige zwangerschap in een miskraam is geëindigd, dus we wachten even op 2 goede echo's 😀. Vrienden volgen daarna.

8 dagen geleden

Wij vertellen het iedereen op het derde verjaardagsfeestje van onze dochter, als alle familie er is. Dan ben ik 10+4