25 Reacties

8 dagen geleden

Ik ben ook veel moe en futloos. Nu ik extra ijzer neem is het wel al stukken minder. Heb het bij mijn tweede zwangerschap ook gehad. Dat komt denk ik deels ook omdat ik wat afgezwakt ben door het overgeven, ijzer te laag en lage bloeddruk. Maar moet zeggen het word allemaal wel iets minder, hopelijk bij jou ook.

8 dagen geleden

Ik ben ook bijna 14 weken en bij mij is de vermoeidheid ook nog onverminderd aanwezig. Ik vind het echt zwaar. Als ik anderen moet geloven, moet het wel beter worden

8 dagen geleden

Zelf ben ik 15 weken zwanger en ook echt zo intens moe. Op het werk ga ik daardoor vanaf volgende week ook wat langere pauzes nemen. Zou nu ook echt al wel kunnen slapen maar het is pas half 7😅

8 dagen geleden

Oohh wat vervelend om dit te lezen. Ben zelf 12+2 en ook extreem moe. Ga iedere avond tussen 19.30-20.00 al naar bed en kom de werkdagen amper door. Hoopte echt dat het nog maar weekje zou duren maar dit belooft niet veel goeds😅 Hopelijk gaat het snel beter voor iedereen!

8 dagen geleden

Reactie op Kaatje305

Oohh wat vervelend om dit te lezen. Ben zelf 12+2 en ook extreem moe. Ga ie ...
Dat klinkt echt zo herkenbaar! Ik lig vaak ook al vroeg in bed, maar hierdoor bestaat het leven al langere tijd uit werken, eten en slapen. Niet perse heel inspirerend haha

8 dagen geleden

Ben zelf iets meer als 13 weken en super moe, kom amper door mijn werkdagen heen. Hoop dat het wel binnenkort gaat afnemen

8 dagen geleden

Ik heb het niet met de vermoeidheid, maar deze derde zwangerschap bij mij is die misselijkheid echt pff.. ik ken dat dan weer niet van de vorige twee.. alsof het net wat intenser is voor ons lichaam ofzo..

8 dagen geleden

Ik heb het ook, dat is ook wel mn eerste zwangerschap, maar bij mij werkt het echt alleen als ik na werk even een dutje van een uurtje doe. Als ik dat niet doe dan ben ik ook mega moe.

8 dagen geleden

Ik ben ook heel moe en heb weinig energie op het moment. Moet mijzelf echt motiveren soms om te gaan werken. Werk veel thuis dus dat is soms wel lastiger. Neem wel in de middag nu een uurtje pauze en ga dan op de bank liggen ipv dat ik achter mijn laptop eet. Ga deze week gelijk met mijn 10 jarige zoon naar bed…. Die ligt er rond 20:30 in en daarna ga ik ook. Slaap ook echt tot de volgende ochtend 6-7 uur dus heb het ook nodig.

8 dagen geleden

Ik ben nu 13 weken en ik voel me gewoon ziek, ik lig de hele dag op de bank ik werk sinds 2 maanden niet meer 🙁🥲

8 dagen geleden

Aan alle werkenden ; Je hebt 1/8 recht op extra pauzes (door betaald) dus bij een werkdag van 8u, recht op 1 u pauze…. Gewoon van nemen als het nodig is ☺️

8 dagen geleden

Hier ook zwanger van de 3e. Ik ben nu 12+4 en ontzettend moe! Kan ook amper een moment vinden om te rusten. En ‘s nachts slaap ik erg onrustig en ondiep waardoor ik weer gesloopt wakker word😒

7 dagen geleden

Reactie op Slaatjeannie

Dat klinkt echt zo herkenbaar! Ik lig vaak ook al vroeg in bed, maar hierdo ...
Ja echt dat inderdaad.. zo saai ook momenteel daardoor dus dat komt het mentale ook weer niet ten goede haha. Weet gelukkig dat het beter gaat worden, de vraag is wanneer :)

7 dagen geleden

Ik herken dit ook. Momenteel 14 weken zwanger van ons 4e wondertje. Ik ga tegelijk met onze dochters naar bed om 19.00u en slaap klokje rond..

7 dagen geleden

Herkenbaar! Hier momenteel bijna 13 weken van ons tweede kindje en de vermoeidheid en misselijkheid is slecht te doen. Begint ook mentaal z’n invloed te krijgen. Erg lastig om toe te geven aan de vermoeidheid met nog een peuter rondlopen en daardoor weer lekker aanwezig schuldgevoel. Even doorbijten en hopen dat het snel gaat keren. Sterkte aan alle mama’s die er last van hebben!

7 dagen geleden

Morgen 15 weken en ook hier nog steeds doodop 🥲 heb ook een lage bloeddruk dus dat zal ook niet meehelpen vrees ik. Mijn conditie is ook om te janken tegenwoordig hahaha, kan niet eens normaal de trap op zonder uitgeput en duizelig boven te komen

7 dagen geleden

Ik ben nu 13.5 zwanger van de 5de maar sinds 2 weken gaat het iets beter. Eet je gezond (ik niet echt door misselijkheid) maar neem voldoende ijzer en vitamine D wat als eerst te laag is als ik ongezond eet. Sinds ik de ijzer neem is het een stuk beter

7 dagen geleden

Reactie op Ilm2024

Morgen 15 weken en ook hier nog steeds doodop 🥲 heb ook een lage bloeddruk ...
Hier precies t zelfde, vandaag 3 afspraken van ieder n 45 minuten gehad en helemaal gesloopt nu. Ook die lage bloeddruk en conditie zoals je beschrijft

6 dagen geleden

Ik had het ook heel erg, elke dag strijden. Nu ben ik 14+4 en ik merk dat het de afgelopen week per dag verschilt. Gisteren voelde ik me echt een heel stuk beter en had m'n werk zo snel af dat ik nog van alles in huis heb gedaan. Met gemak zonder dutje de dag door gekomen. Ik hoop dat het zich doorzet en de vermoeidheid weg is. Hopelijk gaat het bij jou ook nog weg!

6 dagen geleden

Hier ook 14+2 ook nog steeds helemaal kapot 😒