96 Reacties
één maand geleden
Bij de zeeman kan je een gratis rompertje ophalen (via de site kan je dat aanvragen). Prenatal heeft ook een gratis baby doos. En de plus supermarkt heeft de kiekeboebox.
één maand geleden
Reactie op Debbbbbb
Van de Kruidvat 2 maanden voor je uitgerekende datum? Is niet overal dan zo ...
Mij lukt het aanvragen telkens niet bij de kruidvat box.Je moet dan een mail krijgen en die komt gewoon niet. Al 3x geprobeerd 🥲
één maand geleden
Reactie op Jaja2
Kruidvat even een account aanmaken en je kind toevoegen met uitgerekende da ...
Ja heb ik al gedaan, en dan moet je op 'aanmelden' drukken en gebeurt er helemaal niets telkens. Nouja, anders maar niet. Maar jammer wel haha
één maand geleden
Reactie op babysparkles
Ja heb ik al gedaan, en dan moet je op 'aanmelden' drukken en gebeurt er he ...
Je krijgt dan inderdaad een mailtje ongeveer een half uur later. Via die link kan je hem aanvragen. Wellicht staat de mail in de spam? En anders zou ik bij een kruidvat filiaal langs gaan
één maand geleden
Reactie op babysparkles
Ja heb ik al gedaan, en dan moet je op 'aanmelden' drukken en gebeurt er he ...
Ik had dat ook, is een foutje in het systeem bij Kruidvat. Ik had ze via Facebook een berichtje gestuurd. Moest toen mijn voordeelkaartnummer doorgeven en toen heeft de medewerker de aanvraag verder doorgezet. Ik kon de doos toen direct bestellen en 1 werkdag later ophalen bij de kruidvat! Overigens een goed gevuld pakket!
één maand geleden
Thanks voor de tips, zal wel even contact opnemen dan!
Verder heb ik trouwens alleen babydump aangevraagd, en een magazine. Kon verder ook niet echt wat vinden, maar verwacht er ook niet teveel van sowieso. Kan het alleen maar meevallen...
één maand geleden
Reactie op AlerteVogel391781
Bij de zeeman kan je een gratis rompertje ophalen (via de site kan je dat a ...
De Prenatal doos is de blije doos van WIJ. De kiekeboebox kan ik pas ophalen als het kindje geboren is. Dat duurt nog wel even.. 😟
Maar het Zeeman rompertje is wel leuk ja. ☺️
één maand geleden
Klopt! Heb zelf alleen de wij doos en kruidvat doos gedaan, de rest werkte allemaal niet🙄
één maand geleden
Bij de Etos heb je de eerste 1000 dagen babybox. Je betaald er wel 7,95 voor maar als je de inhoud ziet dan is dat (vind ik zelf dan) het wel waard.
Op TikTok staan filmpjes waar je kan zien wat er in zit😊.
Babypark kan je ook wat ophalen. (Spuugdoekje, rompertje, speentje en flesje)
één maand geleden
Reactie op nv7
Bij de Etos heb je de eerste 1000 dagen babybox. Je betaald er wel 7,95 voo ...
Ja , alleen niet elke winkel doet eraan mee dus moet je zelf een locatie vinden, vind ik ook weer zo onhandig bedacht😅
één maand geleden
Kruidvat tas heb ik al in huis, kun je zeker al eerder ophalen hoor. Via de kruidvat app aanvragen en kan je na een paar dagen ophalen.. veel uitgebreider dan een paar jaar terug.
En heb je supermarkt plus in de buurt waar je ook het reclame folder van krijgt, dan kun je daar pakket ophalen binnen 2 maanden na de geboorte
één maand geleden
Kruitvattas mag je zo halen met de kaart. Maar je hebt een site mer daarop 20 gratis baby dozen, de een van het merk puur, de ander weer de blije doos, de ander staaltjes merk, je hebt ook supermarkten dat als je daar geboorte kaartje inlevert krijg je een boodschappen box ( de plus doet dit maar je moet dan wel in dezelfde gemeente wonen als waar de plus zit ). Ja er zijn best veel dingen moet ze ook nog aanvragen.