12 Reacties
één maand geleden
Ja mijn vk zei het toevallig gisteren, dat het heel anders kan voelen en als je ook maar iets vermoed, gewoon meteen huisarts bellen voor een testje en antibiotica als het zo is (want dat is beter dan het risico als je het niet doet). Dus goed gehandeld denk ik!
één maand geleden
Reactie op 💜
Ik denk dat ik ook een blaasontsteking heb… 🤔 Maandag maar even de huisart ...
Ik heb precies hetzelfde, sterk ruikende urine en branderig/stekend gevoel bij het plassen. Zie foto hieronder voor de kuur die ik heb gekregen. Had eerst furabid maar dat hielp niet
één maand geleden
Reactie op Nanamoh
Ik heb precies hetzelfde, sterk ruikende urine en branderig/stekend gevoel ...
Maar ik hoef me toch niet zorgen ofzo te maken? Het is optijd als ik maandag gewoon de huisarts bel enzo? Niet dat het schadelijk kan zijn ofzo voor je kindje? Krijg er gelijk stress van. Had het opgezocht op google en daar staat dat het niet schadelijk is voor het ongeboren kind maar toch pff
één maand geleden
Reactie op 💜
Maar ik hoef me toch niet zorgen ofzo te maken? Het is optijd als ik maanda ...
Nee hoor, zo ver ik weet zei de verloskundige ook dat het geen kwaad kan, maar dat t vooral voor onszelf erg vervelend is. Als je ‘t verwaarloos kan het een nierbekkenontsteking worden en dat wil je ook niet dus goed dat je naar de dokter gaat
één maand geleden
Ja ik had vorige week een blaasontsteking, vandaag het laatste pilletje antibiotica ingenomen. Ik had ook andere klachten en urine ingeleverd om een blaasontsteking uit te sluiten maar het bleek dus een blaasontsteking te zijn. Furabid is veilig tijdens de zwangerschap, het is nitrofurantoïne en dat is helemaal oke!
één maand geleden
Reactie op 💜
Maar ik hoef me toch niet zorgen ofzo te maken? Het is optijd als ik maanda ...
Nee hoor, is inderdaad vooral vervelend voor jou maar niet voor de baby. Zorg wel dat je echt veel drinkt, richting de 3 liter en kijk of je af en toe een glas cranberrysap kan drinken (light). Dan kan je het prima tot maandag afwachten :).