107 Reacties

één maand geleden

Hoeveel weken ben je ?

één maand geleden

Reactie op felicia2022

Hoeveel weken ben je ?
6 weken 🥹

één maand geleden

Ah, schrikken! Hopelijk stopt het en mag je snel voor een echo! 🍀

één maand geleden

Reactie op sarah322

Ah, schrikken! Hopelijk stopt het en mag je snel voor een echo! 🍀
🙏🙏😌😌

één maand geleden

Snap dat je bezorgd bent! Is het bloeden inmiddels gestopt? Had je ook stolsels erbij?

één maand geleden

Ah nee. Wat verdrietig.. Misschien dat het je iets gerust stelt. Bij mijn eerste heb ik tot de ongeveer 20 weken dagelijks bloedverlies gehad. Die is nu gezond 🩷 Hopelijk kan je snel terecht ( volgende keer wel even melden dat je een foto toevoegt. Niet iedereen zit te wachten op een foto van bloed)

één maand geleden

Reactie op Arzu23

6 weken 🥹
Ow dan zeker echo want dan kan het toch geen innesteling meer zijn . Spannend hopelijk komt het goed

één maand geleden

Waarschijnlijk miskraam voel me enorm rot🥹🥹

één maand geleden

Reactie op sarah322

Ah, schrikken! Hopelijk stopt het en mag je snel voor een echo! 🍀
Dinsdag heb ik echo als we wachten het af of het doorgaat of stopt. Maar ze zei direct miskraam🥹

één maand geleden

Sterkte meis, hopelijk weet je snel meer!

één maand geleden

Reactie op Nomi4

Sterkte meis, hopelijk weet je snel meer!
Dankjewel maar ze zei direct miskraam ik zei hoe weet je dat zonder te kijken. al 3 dagen heb ik licht roze afscheding en symptomen zijn weg. Was niet meer erg moe en misselijkheid was weg. Ik voelde al dat er iets niet klopte😢

één maand geleden

Reactie op Arzu23

Dankjewel maar ze zei direct miskraam ik zei hoe weet je dat zonder te kijk ...
Nou laat dat eerst even uitwijzen door een echo. Onaardig zeg van die vrouw. Kan zomaar een geknapt bloedvat zijn hoor. Hoop houden 🙏

één maand geleden

Ik hoop dat je een goede echo krijgt alleen 1 vraagje je weet dat je een lachend poppetje gebruikt… 🥹 ik denk dat je deze wou gebruiken 😫😭😢 maar dacht zeg het wel even ❤️ hoop dat het allemaal goed zit ❤️

één maand geleden

Reactie op 🍼🍼🍼

Ik hoop dat je een goede echo krijgt alleen 1 vraagje je weet dat je een la ...
Nee dat is een huilend poppetje zo ver ik het zie en weet , tenminste dat dacht ik tot dat jij het hebt gezegd😢even uitgezocht 🫶🏻

één maand geleden

Reactie op 🍼🍼🍼

Ik hoop dat je een goede echo krijgt alleen 1 vraagje je weet dat je een la ...
Het bloeden houd helaas niet op dinsdag heb ik echo dan weet ik meer. Maar de verloskundige zei direct miskraam😢 ik voel me verrot

één maand geleden

Reactie op Arzu23

Het bloeden houd helaas niet op dinsdag heb ik echo dan weet ik meer. Maar ...
Waarom zoek je geen andere verloskundige waar je wel nog vandaag een echo mag doen al is het een pret echo… ik mocht gelijk komen van de verloskundige

één maand geleden

Reactie op Arzu23

Het bloeden houd helaas niet op dinsdag heb ik echo dan weet ik meer. Maar ...
Niet dat het pret is maar dan kan je betalen voor een echo… kost 50 euro en weet je waar je mee af bent ben je ook stolsels verloren ?

één maand geleden

Ah wat schrikken!! Hopelijk snel duidelijkheid 🍀

één maand geleden

Reactie op 🍼🍼🍼

Niet dat het pret is maar dan kan je betalen voor een echo… kost 50 euro en ...
Geen stolsels maar bloed nog steeds. Ze was er zo van overtuigd omdat ik paar dagen geleden fotos stuurde van lichtroze afscheiding en nu dit.Ze zei we kunnen nu niets zien. Heb jij ook een bloeding gehad? En is het goed verlopen?

één maand geleden

Reactie op Sulan

Ah wat schrikken!! Hopelijk snel duidelijkheid 🍀
Ik hoop het echt🙏