Goedemorgen dames het is nu 06:30 en werd wakker voor een plasje en dit zag ik. Ik blijf rustig heb een berichtje gestuurd dat ik vandaag of uiterst morgen een echo wil. Hoop dat het niks ernstig's is🥹 Eerste zwangerachap probeer geen gekke dingen in mijn hoofd te halen🫣
Ah nee. Wat verdrietig..
Misschien dat het je iets gerust stelt. Bij mijn eerste heb ik tot de ongeveer 20 weken dagelijks bloedverlies gehad. Die is nu gezond 🩷
Hopelijk kan je snel terecht
( volgende keer wel even melden dat je een foto toevoegt. Niet iedereen zit te wachten op een foto van bloed)
Dankjewel maar ze zei direct miskraam ik zei hoe weet je dat zonder te kijken. al 3 dagen heb ik licht roze afscheding en symptomen zijn weg. Was niet meer erg moe en misselijkheid was weg. Ik voelde al dat er iets niet klopte😢
Ik hoop dat je een goede echo krijgt alleen 1 vraagje je weet dat je een lachend poppetje gebruikt… 🥹 ik denk dat je deze wou gebruiken 😫😭😢 maar dacht zeg het wel even ❤️ hoop dat het allemaal goed zit ❤️
Niet dat het pret is maar dan kan je betalen voor een echo… kost 50 euro en ...
Geen stolsels maar bloed nog steeds. Ze was er zo van overtuigd omdat ik paar dagen geleden fotos stuurde van lichtroze afscheiding en nu dit.Ze zei we kunnen nu niets zien. Heb jij ook een bloeding gehad? En is het goed verlopen?