107 Reacties

één maand geleden

Pppff jeetje wat schrikken... en dan nog tot dinsdag in spanning.. 😔😔 Veel sterkte! ❤️❤️

één maand geleden

Reactie op Arzu23

Geen stolsels maar bloed nog steeds. Ze was er zo van overtuigd omdat ik pa ...
Ik heb 9 jaar geleden wel een bloeding gehad, met ongeveer 6/7weekjes. Kreeg toen een spoedecho en was niks aan dr hand met mn meisje. 💕 gewoon op je strepen staan en eisen om die echo! Ze kunnen zeker al wat zien.

één maand geleden

Reactie op LSylvia

Pppff jeetje wat schrikken... en dan nog tot dinsdag in spanning.. 😔😔 Ve ...
Dankjewel🥰❤️

één maand geleden

Reactie op Mividalocax

Ik heb 9 jaar geleden wel een bloeding gehad, met ongeveer 6/7weekjes. Kree ...
Wat mooi om te horen🥰Ja ik snap het gewoon niet geen spoed echo niets😌 Als ik zo kijk wist ze het zeker maar hoe dan vraag ik me af. Misschien door mijn leeftyd ik ben 40+. 😌

één maand geleden

Reactie op Arzu23

Wat mooi om te horen🥰Ja ik snap het gewoon niet geen spoed echo niets😌 Al ...
Gewoon op je strepen staan, en eisen om die echo. En anders bij een andere verloskundigepraktijk.

één maand geleden

En? Heb je gevraagd voor een echo.

één maand geleden

Reactie op Mividalocax

En? Heb je gevraagd voor een echo.
Hoi hoi ja maar ze zei het heeft geen nut want we gaan niets zien. heb andere vk gebeld 2 ze willen niet doen. Omdat ik al bij een andere vk zit. Mijn vk heeft gebeld hoe het gaat of ik buik pijn heb en ik zei geen pijn maar wel bloed nog steeds. Buikpijn kan nog morgen komen zegt ze. 🫣 ik heb gezegd tegen de andere vk ik wil betalen en een echo , ze vinden dat ik bij mijn eigen vk moet gaan hierover.

één maand geleden

Reactie op Arzu23

Hoi hoi ja maar ze zei het heeft geen nut want we gaan niets zien. heb ande ...
Dan gewoon bij je eigen verloskundige betalen en dat aangeven. Maar eigenlijk gekkenwerk…. Ze moeten je sws wel laten komen.

één maand geleden

Reactie op Mividalocax

Dan gewoon bij je eigen verloskundige betalen en dat aangeven. Maar eigenli ...
Mijn vk zegt we gaan morgen nog aankijken hoe het verloopt. Heb echt het gevoel dat ik nergens geholpen word. Hele dag voel ik me klote. Volgens haar moet de miskraam nog echt komen die pijn en de rest. pff morgen nog even aankijken. Mijn ogen branden van het huilen 😢

één maand geleden

Reactie op Arzu23

Mijn vk zegt we gaan morgen nog aankijken hoe het verloopt. Heb echt het ge ...
Gewoon aangeven dat je met 6 weken wel iets ziet, en als ze denken dat het mis is MOETEN ze je sowieso laten komen om te kijken of alles schoon is

één maand geleden

Reactie op Mividalocax

Gewoon aangeven dat je met 6 weken wel iets ziet, en als ze denken dat het ...
Juist dat bedoel ik of alles schoon is moet ik zoz gaan toch? Met 6 weken kan je zien of er wat in de baarmoeder zit zeker wel. Is dit een procedure ofzo begrijp het echt niet.

één maand geleden

Ik heb ook echo met 6 weken gehad hoor. Maar goed ik ben medisch en bij mij zag je echt wel mn baby in vruchtzak

één maand geleden

Reactie op Mividalocax

Ik heb ook echo met 6 weken gehad hoor. Maar goed ik ben medisch en bij mij ...
Ja dat bedoel ik , ik snap er echt niks van. Ze maken het zovaak mee voor hun is het blijkbaar normaal en gewoon.

één maand geleden

Er zijn verschillende bureaus die pretecho's maken los van verloskundige. Daar kun je vaak gewoon online een afspraak maken. Hier in de regio bijvoorbeeld pret echo &zo. Misschien is er bij jou in de buurt ook zo iets en kan je eerder terecht. Met 6 weken zou je iets kunnen zien, soms nog geen hartslag soms wel maar dat er iets zit kan je zeker bekijken.

één maand geleden

Reactie op Arzu23

Het bloeden houd helaas niet op dinsdag heb ik echo dan weet ik meer. Maar ...
En je bij de spoed melden? Dan kan je misschien wel direct terecht. Ik vind het heel erg apart dat ze je zo laten lopen tot dinsdag. Toen ik mijn miskraam had mocht ik gelijk naar het ziekenhuis voor een echo. Sterkte 😢

één maand geleden

Als ze er echt van overtuigd is dat het een miskraam is, laat ze je expres pas over een paar dagen komen voor de echo. Dan zou het lichaam in principe alles afgestoten moeten hebben en de baarmoeder weer schoon zijn. Ik denk inderdaad dat ze dit vaak meemaken en er geen extra werk aan willen hebben ofzo. Maar bij een miskraam hoor je veel buikkramp enz te hebben en flinke stolsels in het bloed. Volg je gevoel, vaak weet je diep van binnen of het wel of niet goed zit. Als jij denkt dat het toch echt goed zit, op je strepen staan en vooral ook aangeven dat je je niet serieus genomen voelt en je je niet prettig voelt bij hun. Zij horen je juist gerust te stellen en met jou mee te denken.

één maand geleden

Heehoi! Ik heb dit ook gehad, het begon met wat licht roze bloedverlies en een paar dagen later had ik ook ongeveer deze hoeveelheden aan bloedverlies. Bij mij duurde het 2 week voor dat ik voor een echo langs mocht komen.

één maand geleden

Reactie op KimTheulings

Er zijn verschillende bureaus die pretecho's maken los van verloskundige. D ...
dankjewel ik ga kijken🙏❤️

één maand geleden

Reactie op Khaleesi2025

En je bij de spoed melden? Dan kan je misschien wel direct terecht. Ik vind ...
Echt he niet normaal gewoon geen echo😩 Zo hoort het eigenlijk.ik heb 2 keer gevraagd erom maar ieder keer word er gezegd afwachten en kijken wat er morgen gaat gebeuren. heb een hele slechte dag achter de rug. Voel me enorm moe aan alle hoeken en kanten🫤

één maand geleden

Reactie op Lauwwie

Als ze er echt van overtuigd is dat het een miskraam is, laat ze je expres ...
Juist precies wat jij zegt , ze wachten het af ik heb geen buikkrampen en stolsels en morgen gaat ze me bellen of ik dat allemaal heb en aan de hand daar van gaat ze actie ondernemen. Ze willen idd dat het allemaal vanzelf gaat en geen extra werk nemen idd! Ik voel me gewoon aan de kant gezet. Mocht het geen miskraam zijn dan ben ik daar absoluut weg. bloed is minder geworden vergleken ochtend en middag. Hoop dat ik morgen geen krampen en buikpijn krijg met weer bloedverlies 🙏🫣