107 Reacties
één maand geleden
Heel veel sterkte😥, ik heb een collega gehad die mega erg had gebloed maar het niet uitgelopen is tot een miskraam. Het bestaat, dus blijf hoop houden 🩷🩵.
één maand geleden
Ik zat in de wachtruimte net alles kwam op me af wilde wegrennen daar. En toen werd ik geroepen mocht ik mee. Inwendige echo gehad en mijn baarmoeder was leeg😢Ik was enthousiast gezellig hier met jullie, dat was echt een mooi gevoel. Ze zei je hoeft niet te wachten op je menstruatie , als je niet meer bloed kan je weer proberen. Hoop is er gelukkig🙏🍃 Ik hoop weer snel terug te komen hier❤️Ik bedankt iedereen die er voor me was hier op topic en prive berichtes hebben gestuurd🫶🏻🤍🙏🩷☀️🍃
één maand geleden
Reactie op Arzu23
Ik hoop dat het goed komt🙏 Laat we weten ja? Wel snel afspraak sommigge Vs ...
Ja ik hoop het ook echt! Hebt vanavond afsprak.. tegen 18:00 afspraak ben echt nervous
één maand geleden
Reactie op Arzu23
Ik zat in de wachtruimte net alles kwam op me af wilde wegrennen daar. En t ...
Jeetje wat heftig zeg. Je zag het al wel aankomen he? Dat maakt het natuurlijk niet minder naar maar jeetje. Ik hoop voor je dat het gauw weer lukt, maar eerst lekker je rust pakken het komt goed jouw lichaam kan dit🥰
één maand geleden
Reactie op Dw3rgkonijn
Ja ik hoop het ook echt! Hebt vanavond afsprak.. tegen 18:00 afspraak ben ...
Ik duim met je mee wat heftig he ook het wachten de hele dag. Ik had net om half 2 en wonder boven wonder is alles goed en zag ik het hartje bewegen. Ik ben helemaal ingestort toen ik thuis kwam. Zwangerschaps emoties zijn ook niet niks jeetje😅ik hoop zo dat jij ook zo'n uitslag mag krijgen straks😘
één maand geleden
Reactie op Justadutchgirly
Ik duim met je mee wat heftig he ook het wachten de hele dag. Ik had net om ...
Wat fijn! Gefeliciteerd 😘😘
Ik heb een beginnende misskram 😭😭😭 ik blijft positief
één maand geleden
Reactie op Dw3rgkonijn
Wat fijn! Gefeliciteerd 😘😘
Ik heb een beginnende misskram 😭😭😭 ik blij ...
Ik en partner ga blijven proberen . Nu ff Toot rusten
één maand geleden
Reactie op Arzu23
Ik zat in de wachtruimte net alles kwam op me af wilde wegrennen daar. En t ...
Ach heel veel sterke lieve Arzu💕 ik had het ook in juni en ben nu weer 9 weken zwanger. Het kan echt heel snel gaan. Geniet nu even lekker van de dingen die je niet mocht eten en drinken en dan ben je snel weer terug op het forum. Het beste gewenst 🍀