107 Reacties

22 dagen geleden

Reactie op Nikki1208

Ik wil je even geruststellen. Ik had dit ook rond de 6-7 weken. De baarmoed ...
Dankjewel Nikki🫶🏻❤️🙏

22 dagen geleden

Reactie op Justadutchgirly

Dus alle drie vandaag een afspraak. Ik ga dood van ze zenuwen. Hoelaat moet ...
13:45 heb ik afspraak Ja allemaal vandaag. Hoop van jullie goede nieuws te krijgen. Ik hoor het van jullie🤍

22 dagen geleden

Heel veel sterkte😥, ik heb een collega gehad die mega erg had gebloed maar het niet uitgelopen is tot een miskraam. Het bestaat, dus blijf hoop houden 🩷🩵.

22 dagen geleden

Ik zat in de wachtruimte net alles kwam op me af wilde wegrennen daar. En toen werd ik geroepen mocht ik mee. Inwendige echo gehad en mijn baarmoeder was leeg😢Ik was enthousiast gezellig hier met jullie, dat was echt een mooi gevoel. Ze zei je hoeft niet te wachten op je menstruatie , als je niet meer bloed kan je weer proberen. Hoop is er gelukkig🙏🍃 Ik hoop weer snel terug te komen hier❤️Ik bedankt iedereen die er voor me was hier op topic en prive berichtes hebben gestuurd🫶🏻🤍🙏🩷☀️🍃

22 dagen geleden

Reactie op Arzu23

Ik zat in de wachtruimte net alles kwam op me af wilde wegrennen daar. En t ...
Heel veel sterkte🫶🏻 gun jezelf de rust om het goed te verwerken

22 dagen geleden

Reactie op Arzu23

Ik zat in de wachtruimte net alles kwam op me af wilde wegrennen daar. En t ...
Ach meis toch, wat een vervelend nieuws. Heel veel sterkte en pak je rust ❤️❤️ Gelukkig is er nog hoop, zeker blijven houden. Jouw tijd komt nog! 😘

22 dagen geleden

Reactie op Arzu23

Ik hoop dat het goed komt🙏 Laat we weten ja? Wel snel afspraak sommigge Vs ...
Ja ik hoop het ook echt! Hebt vanavond afsprak.. tegen 18:00 afspraak ben echt nervous

22 dagen geleden

Reactie op Arzu23

Ik zat in de wachtruimte net alles kwam op me af wilde wegrennen daar. En t ...
Jeetje wat heftig zeg. Je zag het al wel aankomen he? Dat maakt het natuurlijk niet minder naar maar jeetje. Ik hoop voor je dat het gauw weer lukt, maar eerst lekker je rust pakken het komt goed jouw lichaam kan dit🥰

22 dagen geleden

Reactie op Dw3rgkonijn

Ja ik hoop het ook echt! Hebt vanavond afsprak.. tegen 18:00 afspraak ben ...
Ik duim met je mee wat heftig he ook het wachten de hele dag. Ik had net om half 2 en wonder boven wonder is alles goed en zag ik het hartje bewegen. Ik ben helemaal ingestort toen ik thuis kwam. Zwangerschaps emoties zijn ook niet niks jeetje😅ik hoop zo dat jij ook zo'n uitslag mag krijgen straks😘

22 dagen geleden

Reactie op Justadutchgirly

Ik duim met je mee wat heftig he ook het wachten de hele dag. Ik had net om ...
Wat fijn! Gefeliciteerd 😘😘 Ik heb een beginnende misskram 😭😭😭 ik blijft positief

22 dagen geleden

Reactie op Dw3rgkonijn

Wat fijn! Gefeliciteerd 😘😘 Ik heb een beginnende misskram 😭😭😭 ik blij ...
Ik en partner ga blijven proberen . Nu ff Toot rusten

22 dagen geleden

Reactie op Dw3rgkonijn

Ik en partner ga blijven proberen . Nu ff Toot rusten
Heel veel sterkte❤️😢 Wij ook even bijkomen van allles wat we hebben meegemaakt.Fijn om te horen dat je positief blijft💪🏻

22 dagen geleden

Reactie op Justadutchgirly

Jeetje wat heftig zeg. Je zag het al wel aankomen he? Dat maakt het natuurl ...
Ja best wel😢😢😢Dankjewel 🥰

22 dagen geleden

Reactie op LSylvia

Ach meis toch, wat een vervelend nieuws. Heel veel sterkte en pak je rust ❤ ...
Dankjewel❤️😘🍃

22 dagen geleden

Reactie op 💜

Heel veel sterkte🫶🏻 gun jezelf de rust om het goed te verwerken
🥰🫶🏻🩷

22 dagen geleden

Reactie op Justadutchgirly

Ik duim met je mee wat heftig he ook het wachten de hele dag. Ik had net om ...
Eennnnn ik ben heel erg blij voor je 🫶🏻 geniet van je zwangerschap en hoop dat je niet meer gaat bloeden🙏❤️

22 dagen geleden

Reactie op Arzu23

Ik zat in de wachtruimte net alles kwam op me af wilde wegrennen daar. En t ...
Ach heel veel sterke lieve Arzu💕 ik had het ook in juni en ben nu weer 9 weken zwanger. Het kan echt heel snel gaan. Geniet nu even lekker van de dingen die je niet mocht eten en drinken en dan ben je snel weer terug op het forum. Het beste gewenst 🍀

22 dagen geleden

Reactie op charlie88lilly

Ach heel veel sterke lieve Arzu💕 ik had het ook in juni en ben nu weer 9 w ...
Dankjewel echt lief van je 💚🍃🤍

22 dagen geleden

Och meid, wat een onzekere tijd! Hopelijk heb je een goede echo gehad! Herkenbaar, heb inmiddels ook 3x bloedverlies gehad bij 6 wkn zwangerschap.

22 dagen geleden

Veel sterkte lieve Arzu. Hopelijk doet de vakantie je goed en ben je daarna weer snel zwanger