9 Reacties

茅茅n maand geleden

Misschien beter Vroedvrouw bellen.

茅茅n maand geleden

Reactie op GelukkigeTuimelaar780282

Misschien beter Vroedvrouw bellen.
In Nederland is de verloskundige de voedvrouw 馃槉

茅茅n maand geleden

Heehoi! Ik wil je niet bang maken maar ik heb dit ook gehad bij mijn eerste zwangerschap ook bij vijf weken. Helaas is die zwangerschap ge毛indigd in een miskraam. Tevens heeft mijn beste vriendin ook dit aan bloedverlies gehad, maar zij heeft nu een prachtige dochter van een jaar oud. Dus inderdaad wat de verloskundige ook aangeeft het kan beide kanten op

茅茅n maand geleden

Ik ga eerlijk zijn met je, ik heb zelf in het verleden een miskraam gehad rond 5 weken en het begon met bloedingen die uiteindelijk erger werden, in combinatie met krampen. Het duurde bij mij zo'n twee dagen. Zoals de VK al zei, het kan twee kanten op.. je hoort soms ook succes verhalen waarbij een zwangere bloedverlies heeft maar wel gewoon een levend kindje draagt (en zwangerschap uitdraagd). Voor nu zou ik je adviseren om inderdaad maandverband te blijven gebruiken, zodat je kunt opvolgen hoe het verloopt, en het jezelf comfortabel maken. Het kan een hele stressvolle tijd zijn voor je nu, dus zorg goed voor jezelf en vraag gerust steun van mensen om je heen. Ik duim super hard voor je mee dat het enkel bloedverlies is, en dat het vanzelf ook weer stopt zonder miskraam. 鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Reactie op Maddie95

In Nederland is de verloskundige de voedvrouw 馃槉
Heb ik al gesproken

茅茅n maand geleden

Reactie op Sanne12393

Heb ik al gesproken
Ja ik bedoelde het als fyi voor de andere reactie, soms kan het verschil Belgi毛/Nederland bij sommige wat verwarrend zijn.

茅茅n maand geleden

Reactie op Cturdal

Heehoi! Ik wil je niet bang maken maar ik heb dit ook gehad bij mijn eerste ...
Jeetje spannend, namen jouw klachten toe? En hoe was het bij jouw vriendin? Ik heb nergens last van op dit moment

茅茅n maand geleden

Helaas ga ik deze groep verlaten. De vk vandaag gesproken en het blijkt toch om een vroege spontane miskraam te gaan. Helaas馃ス馃ス

茅茅n maand geleden

Reactie op Sanne12393

Helaas ga ik deze groep verlaten. De vk vandaag gesproken en het blijkt toc ...
Heel veel sterkte