18 Reacties

24 dagen geleden

Oh wat stressvol! Is het bloedverlies enkel of ook met stolsels? Wel niet fijn dat de verloskundige niet eerder even tijd voor je kan vrij maken..

24 dagen geleden

Reactie op Maddie95

Oh wat stressvol! Is het bloedverlies enkel of ook met stolsels? Wel niet f ...
Nee heel gek heb het alleen met plassen maar dan wel echt rood rood. Ja ze zeiden dat ik rustig aan moest doen en me gedachten maar even ergens anders op moest zetten. Dat ze nu niet veel gaan zien op de echo 馃様

24 dagen geleden

Hoi hoi! Ik heb dit ook gehad, met stolsels en de dag erna een echo en de baby zat er nog in. Dus er is nog hoop 馃檹 heb die dagen erna nog wat gebloed, maar geen echo gehad. Aanstaande woensdag krijg ik een echo. Ik kan je laten weten hoe het is gegaan, als je dat fijn vindt.

24 dagen geleden

Reactie op WaitingForBB3

Hoi hoi! Ik heb dit ook gehad, met stolsels en de dag erna een echo en de b ...
Hoi hoi Dankje wel voor je reactie. Mag ik vragen hoe ver je bent? Dan kan ik miss ook gewoon om een echo vragen. En zou heel graag willen weten hoe het woensdag js afgelopen, als je dat niet erg vind. Heel spannend

24 dagen geleden

Reactie op Liefdes Baby2024

Hoi hoi Dankje wel voor je reactie. Mag ik vragen hoe ver je bent? Dan kan ...
Ik ben nu 6 weken en 2 dagen. De eerste echo na het bloeden was met 5.4 en ja er was heel licht een kloppend hartje te zien. Aanstaande woensdag ben ik 6.4 en dan gaan ze checken of alles nog goed is. Dit heb ik gevraagd omdat ik me zo druk maakte en ongerust.

24 dagen geleden

Reactie op WaitingForBB3

Ik ben nu 6 weken en 2 dagen. De eerste echo na het bloeden was met 5.4 en ...
Oh wel fijn. Hoop dat woensdag nog alles okee is. Bedankt voor je reacties

23 dagen geleden

Nou dames helaas vandaag een echo gehad en helaas een miskraam 馃槳

23 dagen geleden

Sterkte, was er al niks meer te zien op de echo?

22 dagen geleden

Reactie op Liefdes Baby2024

Nou dames helaas vandaag een echo gehad en helaas een miskraam 馃槳
Wat verdrietig om te horen .. dikke knuffel! 馃Ц sterkte

22 dagen geleden

Reactie op KimTheulings

Sterkte, was er al niks meer te zien op de echo?
Nee helaas niet馃槱 ben zo mega verdrietig. Vanmorgen begon ook een heftige pijn. Huisarts me meteen naar de gynaecoloog door gestuurd. Kregen een binnenwaardse echo en helaas niks meer te zien

22 dagen geleden

Reactie op WaitingForBB3

Wat verdrietig om te horen .. dikke knuffel! 馃Ц sterkte
Dankje wel 馃様 jij morgen je echo h茅? Heel veel succes, en laat maar weten, hoop had jij goed nieuws krijgt morgen 鉂わ笍

22 dagen geleden

Reactie op Liefdes Baby2024

Dankje wel 馃様 jij morgen je echo h茅? Heel veel succes, en laat maar weten, ...
鉂わ笍鉂わ笍 ja klopt. Ben zenuwachtig. Afgelopen dagen geen bloed gehad, en nu kom ik net thuis van werk.. roze bloed 馃槖馃槱馃檹

22 dagen geleden

Reactie op WaitingForBB3

鉂わ笍鉂わ笍 ja klopt. Ben zenuwachtig. Afgelopen dagen geen bloed gehad, en nu kom ...
Snap ik alles gierd door je lijf pff. Zolang het lichtroze is is het denk ik echt innesteling 鉂わ笍 heel veel succes morgen, ga voor je duimen 鉂わ笍

22 dagen geleden

Veel sterkte 鉂わ笍

22 dagen geleden

Reactie op Loemia

Veel sterkte 鉂わ笍
Dankje wel 馃様馃挏

22 dagen geleden

Reactie op WaitingForBB3

鉂わ笍鉂わ笍 ja klopt. Ben zenuwachtig. Afgelopen dagen geen bloed gehad, en nu kom ...
Hoe is het gegaan?

21 dagen geleden

Reactie op Riri7

Hoe is het gegaan?
Heb een mooie echo gehad met kloppend hartje. De bloedingen zijn niet perse te verklaren. Ze adviseerde wel om tijdelijk geen geslachtsgemeenschap te hebben en rustiger aan te doen, zoals even paar dagen afmelden van werk.

21 dagen geleden

Reactie op WaitingForBB3

Heb een mooie echo gehad met kloppend hartje. De bloedingen zijn niet perse ...
Oh ben zo blij voor je 馃挍 goed je rust nemen en doe het ook echt. Je lichaam heeft het nodig geniet vollop van je zwangerschap 馃槆