6 Reacties

13 dagen geleden

Heyy, ik ben zelf 11 weken morgen. Gister super goeie termijn echo gehad kindje was nu al actief en gezond!! Dichte rug etc… Nu word ik net wakker en bloedde het iets toen ik afveegde :( Ik ben zelf nog maar 19 en super gezond dus ik denk niet dat bloedden erg is. Een vriendin van mijn moeder bloedde ook heeeel erg toen zij zwanger was en dr kindje is nu 5! Dus ik denk niet dat je je druk moet maken🙈 ik denk zelf persoonlijk dat elke vrouw dat wel heeft maar er niet veel over gesproken word. Een miskraam merk je denk ik wel gelijk want mijn moeder heeft het zelf best wel een aantal keren gehad. Ik denk dat wij vrouwen ons niet zo ongerust moeten maken :)

13 dagen geleden

Reactie op Romy Van Beesten

Heyy, ik ben zelf 11 weken morgen. Gister super goeie termijn echo gehad k ...
Ja is soms alleen zo moeilijk hahaha. Vooral omdat vaak bloed een stempel krijgt met meteen Miskraam.. 😅 Thanks voor je positieve reactie, doet me goed. Hoe voel je je verder? Fijn dat je termijn echo zo super goed was, echt fijn!! 🤍

13 dagen geleden

Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik weken lang gebloed en toch is het goed gekomen! Het kan zijn dat de placenta wat laag ligt en dat kan zorgen voor wat bloed. En kan er soms een vaatje geraakt worden. Snap volledig je onzekerheid. Blijf positief ! 👍

13 dagen geleden

Reactie op unknown 12345

Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik weken lang gebloed en toch is het g ...
Ah ik lees idd heel veel vrouwen die hier last van hebben. Ik probeer positief te blijven, vooral nadat we een echo zagen met een kloppend hartje. 🥹✨️🤍

13 dagen geleden

Dit kan zeker komen door de inwendige echo. Alles is super goed doorbloed namelijk

13 dagen geleden

Reactie op heggeschaar

Dit kan zeker komen door de inwendige echo. Alles is super goed doorbloed n ...
Ja precies, had gisterenmiddag nergens last van en kwam dus echt pas vanacht ineens. Positive vibessss, haha. ✨️