21 Reacties

één maand geleden

Een bloeding na gemeenschap is eigenlijk best normaal. Nu je zwanger bent kan daar nu heel gemakkelijk een vaatje springen. De krampen zouden ook gewoon kunnen komen door je groeiende baarmoeder. Ik snap je zorgen, maar ik denk dat het onnodig is. Als je een hartslagje hebt gezien op de echo zal de bloeding niet komen van een miskraam.

één maand geleden

Ik heb nu weer een stolsel eruit. :( ik snap niet zo goed hoe dit nu kan

één maand geleden

Jahoor dit is heel normaal. Ik heb elke keer na gemeenschap bloed. Dit duurt dan 1 of 2 dagen. Ik ben zelf nu 8+4 en heb er nog steeds last van na gemeenschap. Geen zorgen maken er kan niks gebeuren met je kleintje!

één maand geleden

Kan ik een foto plaatsen van stolsel? TW

één maand geleden

Jahoor kan je in de reactie zetten.

één maand geleden

Reactie op Kleintjevd

Jahoor kan je in de reactie zetten.
TW

één maand geleden

Ja dit is wel een redelijke stolsel.. maar dit heb je 1x gehad? En heb je nog veel bloedverlies? Ook zo helder

één maand geleden

Reactie op Kleintjevd

Ja dit is wel een redelijke stolsel.. maar dit heb je 1x gehad? En heb je n ...
Ja klopt. Ook al lijkt het op de foto groter dan in het echt. Ik heb af en toe krampen en bloed sinds gisteren na gemeenschap met mijn partner, maar alsnog zag de echo er vanmorgen goed uit.. dus ik heb geen idee waar het vandaan komt :/

één maand geleden

Ik zou het komende nacht en morgen ochtend nog even aankijken en dan gewoon weer contact opnemen met je verloskundige. Ik heb zelf geen ervaring met stolsels na gemeenschap alleen bloedingen. Maar de verloskundige zal wel weten of stolsels vaker voorkomen na gemeenschap

één maand geleden

Ga ik doen ! Ben nu gewoon aan het werk. Merkte wel dat als ik rust neem, het bloeden minder is..

één maand geleden

Ik heb dit ook altijd na de sex hoe erger ik ben klaar gekomen hoe erger het is 😅 verloskundige zegt dat de sex nooit een miskraam kan veroorzaken en het max 1 dag duurt het bloeden daarna wordt het snel minder

één maand geleden

Ik heb gisteren gewoon gewerkt. Voelde me niet al te best. Drukke dag gehad. Maar het bloeden werd steeds minder.. en vanmorgen helemaal geen bloed!! Ik heb dus ergens nog hoop. Vooral omdat na het bloeden al eens op de echo te zien was dat het baby’tje er nog zat, met een hartslag. Aankomende woensdag de volgende echo. Ik heb hoop 🙏

één maand geleden

Weer bloed. Ik laat het maar… :(

één maand geleden

Ik bloed nu 2 dagen 6.1 en mijn vk zegt we kunnen niks zien op echo,ik snap hier echt helemaal niks van. Word er helemaal gek van. Ik bloed redelijk. Met allerlei vraagtekens in mijn hoofd. Ik begrijp het gewoon niet waarom ze mij niet roept voor een echo. Echo is 10 min werk max!!🫤

één maand geleden

Reactie op WaitingForBB3

TW
dit heb ik nu dus hetzelfde

één maand geleden

Reactie op Arzu23

Ik bloed nu 2 dagen 6.1 en mijn vk zegt we kunnen niks zien op echo,ik snap ...
Ik stuur je een vriendschapsverzoek

één maand geleden

Ik heb ook (bruin) bloedverlies :(

één maand geleden

Reactie op Riri7

Ik heb ook (bruin) bloedverlies :(
Zodra het heen bloed is geen zorgen 🙏🌸❤️

één maand geleden

Reactie op WaitingForBB3

Ik stuur je een vriendschapsverzoek
Is goed🫶🏻🥰

25 dagen geleden

Vandaag getest en test is wel opgelopen