14 Reacties

4 dagen geleden

Geen blaas ontsteking ? Ik zou het verder ook niet weten 😊

4 dagen geleden

Hoi! Ik kan mij voorstellen dat je enorm geschrokken bent. Bij mijn eerste heb ik gebloed tot 18 weken dus ik snap enorm hoe gestrest je bent. Ik heb hierna een gezonde zoon op de wereld mogen zetten. Bij mij kwam het door een overgevoelige baarmoedermond welke snel ging bloeden met name als ik minimale kracht zette, denk aan; hoesten niezen, overgeven (oke dit was extra kracht), lachen, etc. Hopelijk blijft het goed gaan. Veel sterkte en hopelijk voel je je kindje gauw zodat de onzekerheid ook minder is 🤍

4 dagen geleden

Ik heb dit ook een paar keer gehad. Ik stond toen op en het voelde net of ik in m'n broek stond te plassen. Helder rood bloed verlies. Bij de verloskundige na laten kijken en er was bij mij ook een gezond kindje met kloppend hartje te zien. Dit is denk ik 3 a 4 keer gebeurd. De verloskundige geeft aan dat er waarschijnlijk een bloedvatje heel erg gevoelig is en dus bij het minste al "springt".

4 dagen geleden

Reactie op Firsttimemommy16

Ik heb dit ook een paar keer gehad. Ik stond toen op en het voelde net of i ...
Hoe jij het beschrijft zo was het precies bij mij,misschien een goeie toevoeging ik slik bloedverdunners maar bij de eerste heb ik dit niet gestikt en heb ik ook nooit zo een bloeding gehad

3 dagen geleden

Hoi hoi! Ik heb dit op dit moment ook. Precies het gevoel zoals jij het omschrijft. Bij mij is het begonnen met 12 weken en ik ben nu 15 weken en verlies nog steeds regelmatig (bruin) bloed. Vanuit de verloskundige en vanuit het ZH gecontroleerd, maar ze kunnen niks vinden. Begreep van beide partijen dat het helaas wel vaker voorkomt en dat ze in de helft van de gevallen de reden niet kunnen vinden. Ik snap dat je gespannen bent, dat ben ik ook- maar zolang je kindje het goed blijft doen moet het echt goedkomen 🥰

één dag geleden

Ik heb bij m’n eerste zwangerschap tussen de 7 en 36 weken regelmatig bloed verloren. Er waren wat stolseltjes bij de baarmoedermond te zien, verder niet. Uiteindelijk “went” het 🙈 nu een heerlijke puber peuter van 2,5 rondhuppelen 💙

één dag geleden

Momenteel hier precies het zelfde gebeurt vorige week zondag. Spoed echo gehad. De baby doet het goed. Maar aan de rand van de placenta is /was het rechts en links gaan bloeden. Geen idee hoe dit heeft kunnen ontstaan. Ik verlies nu oud bloed. Het lijkt erop dat het lichaam het op ruimt. Bij mijn werk lig ik er ook even volledig uit. Het maakt mij heel onrustig en angstig. En het is afwachten hoe nu verder. Maar we blijven positief!

17 uur geleden

Hoe is het nu met je?

17 uur geleden

Reactie op Mellany_1992

Hoe is het nu met je?
Ik bloed inmiddels nog steeds en ook niet zo een beetje mijn maandverband was net zo vol dat ik doorlekte en ik verschoon veel. Het gaat vooralsnog goed met de baby ze kunnen verder niks vinden…. Ik ben er niet geruster op helaas

15 uur geleden

Hebben ze de placenta ook echt goed gecheckt?

15 uur geleden

Reactie op AdembenemendeEls561019

Hebben ze de placenta ook echt goed gecheckt?
Ja is gebeurd

14 uur geleden

Nog steeds helder rood bloed? Of bruin bloed?

4 uur geleden

Bloed ook continue (bruin, helderrood, soms stolsels). Gynaecoloog heeft laagliggende placenta vastgesteld. Doe het nu rustiger aan en ben er ondertussen ook aan gewend. Probeer nu zoveel mogelijk te genieten. Ons kindje blijft het goed doen😊

2 uur geleden

Reactie op OngedwongenPauw416788

Bloed ook continue (bruin, helderrood, soms stolsels). Gynaecoloog heeft la ...
Heel vervelend zeg, maar wat fijn dat je in ieder geval een reden hebt! Kan mij voorstellen dat dat meer rust geeft :)