6 Reacties

20 dagen geleden

Jeetje, wat ongelofelijk vervelend voor je! Ik heb helaas ook wel wat ervaring met miskramen. Wie ik het vertelde? Mensen die mij steun konden bieden! Verder is het helemaal aan jou om je verhaal te delen of niet. Voor mij maakte praten het wel iets makkelijker maar dan heb ik het nog altijd wel heel klinisch over "het vruchtje" om mezelf wat te beschermen. Op mensen die vragen wanneer er een kindje kwam zei ik meestal alleen iets van "wat een ongevoelige vraag!" Of "dat je dat durft te vragen, ik schrik daar een beetje van!". Maar dat moet wel een beetje bij je passen. Zeker als het mensen waren die niet zo dicht bij mij stonden dat het ze ook maar een halve cent aanging. Ik wens je heel veel sterkte met het afwachten en veel liefde om je heen om je te helpen dragen wat er op je pad komt.

20 dagen geleden

Een vriendin van mij heeft ook een miskraam gehad. Haar woorden wat ik heel inspirerend vond, waren het kindje was er blijkbaar nog niet klaar voor. Wij ouders kunnen voor een kindje kiezen, maar dit kindje wilde blijkbaar nog niet. Hopelijk vind jij je hier net zoveel steun uit als mijn vriendin 🍀

20 dagen geleden

Veel sterkte gewenst

20 dagen geleden

Reactie op Lisanne18

Een vriendin van mij heeft ook een miskraam gehad. Haar woorden wat ik heel ...
Lief, dankjewel dat je de tijd neemt om dit met mij te delen ❤️

20 dagen geleden

Reactie op Emmily23

Veel sterkte gewenst
Dankje! 🌸

20 dagen geleden

Reactie op YayaB

Jeetje, wat ongelofelijk vervelend voor je! Ik heb helaas ook wel wat erva ...
Wat rot dat je meerdere miskramen hebt gehad. Hoe gaat het nu met je? Inderdaad! Ik vind het sowieso een stomme vraag. Maar nu nog meer. Dankjewel voor het delen en je wens 🫶🏽