16 Reacties

茅茅n maand geleden

Nergens last van gehad ben morgen 7 weken

茅茅n maand geleden

Ik heb het wel gehad bij vorige zwangerschappen, toen betekende het niets. Ik hoop voor je dat het bij jou ook niets betekent.

茅茅n maand geleden

Ik ben nu 6+4 en al meerdere dagen op en af beetje roze/bruin bloedverlies. Alleen geen sliertjes, maar echt gemengd met mijn afscheiding zegmaar.Zolang het niet heel veel is zegt mijn verloskundige dat ik me nog geen zorgen hoef te maken

茅茅n maand geleden

Bruin bloed is oud bloed. Zou me hier niet zo'n zorgen om maken.

茅茅n maand geleden

Yep ik vandaag

茅茅n maand geleden

Reactie op doreenk

Yep ik vandaag
Mag ik vragen hoe ver je bent en hoe je bloed eruit zag

茅茅n maand geleden

Ik zag net na het afvegen een beetje roze en een klein stipje rood bloed erbij. Het was echt weinig maar iedere keer als ik ging vegen een klein stipje bloed erop. Ik heb er gelijk een naar gevoel van 馃槥

茅茅n maand geleden

Reactie op Lemmiee

Mag ik vragen hoe ver je bent en hoe je bloed eruit zag
Dat het gebeurde was ik 5w1d Lekker zwanger schap praatje 馃お Ik was slaap dronken en kwam er pas achter toen ik de wc door trok dat het gekleurd water was Omdat ik zwanger ben van een cryo terug plaatsing met medicatie moet ik vaginale tabletten in brengen Me vinger zag er uit met oud bloed kleine stolsels en ook wat vers bloed Gelukkig mocht ik langs komen voor een echo Ik dat was voor toen geen slecht nieuws Maar gezien de termijn ook nog niks te zien dus ook geen goed nieuws Wel een bloedstolsel te zien naast het mogelijke vruchtje Fijn om te weten maar gezien de ligging in het ergste geval kan het het vruchtje mee nemen Later de dag werd de kleur minder en langzaamaan de stolsels ook Hoe gaat het bij jou?

茅茅n maand geleden

Ik heb hetzelfde, maar ook i.c.m. lichtroze bloed en soms met wat verser bloed. Ik hoop dat dit komt door mijn blaasontsteking en dat het goed komt. Voor de blaasontsteking slik ik sinds gisteren antibiotica. Ik heb deze vreemde bloedingen al sinds afgelopen dinsdag. Soms kan een inlegkruisje het aan, maar vandaag was het wel wat meer. Inmiddels is het nu weer wat minder geworden. Het schommelt dus al een paar dagen bij mij. Aanstaande donderdag heb ik een echo in het ziekenhuis (7 weken echo).

茅茅n maand geleden

Hier nu 4+6 weken en ook 3 dagen steeds meer bruine afscheiding... Na 3 miskramen gaan we van het slechtste uit en toch proberen we een beetje hoop te houden. Vorige miskramen waren wel gelijk roze/rood bloedverlies met stolsels dus dit is ook nieuw.. Staat pas over 2,5 week een echo gepland en veel eerder checken heeft ook niet veel zin. Het is hoe dan ook gewoon kut deze twijfel!

茅茅n maand geleden

Ik heb hetzelfde, maar ook i.c.m. lichtroze bloed en soms met wat verser bl ...
Het is bij mij doorgezet tot een miskraam 馃様

茅茅n maand geleden

Het is bij mij doorgezet tot een miskraam 馃様
Wat jammer, dikke knuffel

茅茅n maand geleden

Ik heb vandaag te horen gekregen dat is een miskraam heb gekregen Het is begonnen met bruine afscheiding, daarna licht roze en daarna helder rood Het was niet veel bloedverlies Bloed wil niet altijd zeggen dat het mis gaat

茅茅n maand geleden

Reactie op Marielle69

Ik heb vandaag te horen gekregen dat is een miskraam heb gekregen Het is ...
Veel sterkte, dikke knuffel

茅茅n maand geleden

Ik heb net ook wat bruinig slijm verloren, geen idee wat het is maak me er toch wel beetje zorgen om...

茅茅n maand geleden

Reactie op MV93

Bruin bloed is oud bloed. Zou me hier niet zo'n zorgen om maken.
Vorige week zei ik nog dit. Sinds gisteren last van bruin verlies en steeds als ik naar het toilet ga, ben ik bang dat het rood is geworden... pfff zo vervelend dat afwachten.