8 Reacties

één maand geleden

Wat is het een emotionele rollercoaster he, zeker als er zoiets gebeurt. Misschien wou je lichaam dit stukje weefsel er nog uit en kwam daardoor ook het bloeddverlies. Je hebt een goed vruchtje gezien, probeer wat vertrouwen te hebben. Ik weet hoe moeilijk het is, maar meer kan je niet doen. Proberen vertrouwen te hebben en rustig afwachten. Bij mij is het al 3x misgegaan, op 3 verschillende manieren en 3 verschillende momenten,, dus ik heb ook nergens meer vertrouwen in. Maar je kan er ook echt niets aan doen als er iets mis gaat, dus je zorgen maken heeft echt geen zin, geeft alleen extra stress aan je lichaam.

één maand geleden

Reactie op KatrienH

Wat is het een emotionele rollercoaster he, zeker als er zoiets gebeurt. Mi ...
Wat een super lieve en fijne reactie van je! Het is zeker een emotionele rollercoaster .. en dat zal het ook altijd blijven. Wat vervelend om te horen dat het al 3x mis is gegaan .. ik begrijp je volkomen dat je vertrouwen dan ook echt weg is. Heel erg bedankt voor je reactie. Ik ga me best doen om positief te blijven .. 🍀

één maand geleden

Ik kan me voorstellen dat dit er eng uit ziet. Maar ik denk met een goede echo en kloppend hartje dat dit inderdaad een ander stukje weefsel is. Ik heb in 2019 een missen abortion had. Toen dacht vruchtzakje eruit kwam (en dat was ter grootte van 5 weken) was dat echt heel anders dan op deze foto, veel groter ook. Hopelijk gaat alles goed en heb je binnekort weer een goede echo. Als je twijfelt of iets weefsel of stolsel is kun je dit trouwens heel goed zien in een glas water.

één maand geleden

Reactie op Mommy08

Ik kan me voorstellen dat dit er eng uit ziet. Maar ik denk met een goede e ...
Ja alles wat met bloed en zulke dingen te maken heeft raak ik meteen in paniek en denk ik foute boel .. 🙈 ja ik ben ook heel benieuwd naar de volgende echo, hopelijk blijft het goed gaan. Ja ik had dit ook in een glas met water gedaan maar het waren eigenlijk allemaal een soort van sliertjes zag verder niks geks erin .. maar het zit me niet lekker. Dankjewel voor je lieve bericht 🌸

één maand geleden

Hey! Ik had precies hetzelfde. Gisteravond helder bloedverlies, later zo’n stukje ‘weefsel’ als op jouw foto en nu vanmorgen weer wat bloedverlies. Verder af en toe alleen wat een zeurend gevoel in mijn onderrug. Ik vrees het ergste.. straks de verloskundige maar even bellen. Ben ook benieuwd hoe het bij jou verder gaat!

één maand geleden

Reactie op BabyVL ❤️

Hey! Ik had precies hetzelfde. Gisteravond helder bloedverlies, later zo’n ...
Hee, Oh nee wat vervelend 😣 je zit zo in onzekerheid vreselijk. Bij mij kwam dat stukje “weefsel” dus de ochtend na de positieve echo .. en de vk zei dus dat dat geen miskraam kon zijn omdat de goede echo te kort dag was. Ik ben nu aant afwachten tot ik weer voor een echo mag komen. Ik zou eigenlijk pas 7 oktober mogen komen omdat het zo pril is, maar ik wordt vandaag gebeld voor een eerdere afspraak. Het bloeden is bij mij sinds gister avond wel ook echt heel wat afgenomen (durf het niet te hard te roepen ..) dus het is even afwachten allemaal. Bij mij is ook alleen dat kleine stukje eruit gekomen verder niks .. het is zo spannend en onzeker allemaal. Wil je mij ook op de hoogte houden van jou! En hoever ben jij? Hopelijk zit het nog allemaal goed 🍀🤞🏽

één maand geleden

Reactie op DoordachteKers866625

Hee, Oh nee wat vervelend 😣 je zit zo in onzekerheid vreselijk. Bij mij ...
Vreselijk die onzekerheid! Ik ben 5+2, dus echt nog heel pril ook. Nu vanmorgen 2x bloedverlies. Gebeld met verloskundige en die geeft aan dat het echt nog te vroeg is voor een echo. Als ze niets ziet hoeft dat nog niks te betekenen en als ze wel wat ziet, zegt dat ook nog niks over het verloop. Dus afwachten of het doorzet en morgen weer contact. Als het niet doorzet, waarschijnlijk volgende week echo om te kijken hoe het ervoor staat… Heel onzeker allemaal

één maand geleden

Reactie op BabyVL ❤️

Vreselijk die onzekerheid! Ik ben 5+2, dus echt nog heel pril ook. Nu vanmo ...
Ja ik ben bij jan koning langs geweest voor een vroege echo, de verloskundige wilt het inderdaad pas rond een week of 6/7 doen op zijn vroegst. Bij mij is het bloeden ook weer terug gekomen maar het is nu meer wat dikker en bruin achtig dus ik denk nieuw bloed met oud bloed. Het is een kwestie van afwachten voor ons allebei maar het is slopend. 😢