Hallo allemaal,
Ik ben 5w en 4d zwanger ongeveer (kan dus iets vroeger of later zijn). Gister ochtend met plassen merkte ik opeens bloedverlies. Het lijkt op menstruatie, ook helderrood maar soms ook beetje roze. Ik ben me natuurlijk rot geschrokken en dacht meteen dat het foute boel was. Nou heb ik gister eind van de middag een vroege echo gehad en die was positief. Het vruchtje zat goed, er was al een kloppend hartje te zien, en de dooierzak was ook nog te zien op de echo. Niks om me zorgen over te maken. Met een goed gevoel ging ik naar huis. Vanochtend ging ik douchen en merkte opeens dat er een soort van “weefsel” stukje eruit kwam (zie foto). Ik heb het goed nagekeken maar zag verder niks geks erin. Maar ik blijf me afvragen waar die bloeding en nu dan dit “propje” vandaan komt. Heb meteen weer contact gehad met de vk en dit verteld en hun zeiden meteen weer niks om je zorgen over te maken, dit kan nog gebeuren. De echo is te kort dag geweest en alles zat goed.
Maar ik blijf dus met twijfels en vraagtekens zitten door de bloeding en dit weefsel stukje.
Iemand ervaring ermee? Of kan iemand erover mee praten ..
liefs